شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکلات اقتصادی و زیست محیطی در استان ادامه داشته باشد خوزستان خالی از سکنه می شود.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در محل تالار امام رضا شهرک نفت اهواز بیان کرد: فعالیت های اقتصادی کلان در استان انجام می شود مشکلات زیست محیطی بوجود آورده و مشکل اشتغال مردم را حل نکرده اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: در اطراف اهواز فعالیت های مهم اقتصادی در حال انجام است و ثروت های زیادی از اهواز و استان استخراج می شود اما مردم خوزستان از این درآمدها بی نصیب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با اشاره به آتش سوزی هایی که در پتروشیمی ماهشهر اتفاق افتاده است اظهار کرد: پتروشیمی ماهشهر از ثروت های استان است که در ماه های اخیر دچار آتش سوزی های پی درپی شده است، چرا باید به گونه ای عمل شود که ثروتی همچون پتروشیمی به راحتی از بین برود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در بیشتر کالاهایی که در استان تولید می شود سلامت کار رعایت نمی شود و نداشتن کیفیت باعث اختلال در کار و اقتصاد می شود.

وی افزود:تنها حمایت از تولید داخلی مهم نیست چرا که تولید کنندگان هم باید برای رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالای با کیفیت تلاش کنند و اعتماد مردم را جلب کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولان پروازی صنعت خوزستان را مدیریت می کنند و جوانان و متخصصان خوزستانی بیکار هستند هر چند وزیر نفت دستور داده تا با مدیران پروازی مقابله کند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment مشکل خوزستان،مشکل مدیریتی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار