شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۶

شوشان : برخی ایرادها در فرهنگ عمومی جامعه حل نمی شود جز با همت خود مردم و لاغیر و از قدیم هم گفته اند که نمی شود بالای سر هر کس یک آژان گذاشت! یکی از ذره بین بدستان را بر اثر علتی و دردی گذر به بیمارستان اروند افتاد. حدودای ساعت 1 بامداد. در حال پرداخت پول به صندوق بیمارستان بود که راننده ی خودرویی شروع به بوق زدن در بیمارستان کرد. بوق های ممتد و انکر الاصوات و گوش خراش. ذره بین بدست که عهد کرده در همه حال اصلاح گری خود - لطفن با اصلاحاتی سیاسی قاطی پاتی نشود! - را حفظ کند به بیرون می آید و به راننده می گوید : آقا اینجا در بیمارستان است. ساعت هم حدود 1شب!

راننده فهیم عرض می کند که کسی برای آژانس زنگ زده؟ می گویم: حتمن با شما تماس گرفته اند اما الان بیمارها خوابند شاید به زور قرص و مسکن هم به خواب رفته اند! بالاخره فهم و درک هم خوب چیزی است حتا اگر همه متون گواهینامه هم از یاد آدم برود.

اما فرهنگ عمومی اصلاح نمی شود مگر اینکه همه احساس وظیفه و مسئولیت کنند و نه فقط یک نفر بگوید و مابقی خاموش باشند و محافظه کاری کنند. در این رابطه خاص هم یعنی به بوق بستن خیابان ها و اعصاب مردم که بعضن از به توپ بستن هم بدتر است و البته برای بعضی موقع بوق در کردن - به قول حضرات برره ای - دیگر خیابان و بیابان و در بیمارستان بودنش هم مهم نیست، بهتر است ماموران محترم نیروی انتظامی که دست به قبض شدن شان خیلی حرفه ای است و حتا از برخی بازیگران فیلم های وسترن در کشیدن هفت تیر هم بعضن فرزتر عمل می کنند، بله خوب است که دست به کار و کارت و برگ جریمه شوند و با چنین عوامل ... ببخشید راننده هایی برخوردی را که باید انجام دهند. زیاده جسارت است ...


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار