شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
مدافع تیم گسترش فولاد تبریز معتقد است که در لیگ برتر شانزدهم قدرت بین ۱۴ تیم تقسیم شده است.
به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از وبسایت نود ، مصطفی اکرامی در دوران بدنسازی به خاطر حضور در دانشگاه نتوانست به صورت کامل در کنار تیمش باشد. این شرایط سبب شد تا مدافع چپ آبی‌پوشان تبریزی برای رساندن خود به تیم، با دشواری‌های بیشتری نسبت به سایر بازیکنان مواجه شود.

اکرامی در این خصوص گفت: من مدرک لیسانس خود را در رشته مکانیک گرایش طراحی جامدات دریافت کردم. برای فوق لیسانس رشته تربیت‌بدنی را خواندم و حالا هم دانشجوی مقطع دکتری رشته تربیت بدنی با گرایش رفتار حرکتی هستم. برنامه‌ریزی زیادی کردم تا در کنار فوتبال، درسم را ادامه دهم و خدا را شکر که این دو مقوله را در کنار هم پیش بردم.

وی اضافه کرد: هم به درس علاقه داشتم و هم ورزش. نمی‌توانستم فقط یک کدام را داشته باشم. خدا کمکم کرد تا سال‌ها در سطح اول و لیگ برتر باشم و همچنین در تحصیل هم به سطح دکتری برسم. البته اگر ورزش را تا حد حرفه‌ای دنبال نمی‌کردم، باز هم تحصیل در رشته مهندسی مکانیک را ادامه می‌دادم، اما ترجیح دادم همه چیز را در کنار هم داشته باشم.

مدافع تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: تا به حال ۶۰ یا ۷۰ درصد از درس‌هایم در دوره دکتری را به اتمام رسانده‌ام و فکر می‌کنم تا دو سال دیگر بتوانم از پایان‌نامه‌ام دفاع کنم. هرگز درس را قربانی فوتبال نکردم و اگر خدا بخواهد همزمان با فوتبال، در مقطع دکتری و رشته تربیت بدنی فارغ‌التحصیل می‌شوم. این اتفاق می‌تواند مهم‌ترین هدفم در زندگی باشد.

اکرامی در خصوص ناکامی گسترش در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: مهم‌ترین عامل این مسئله، ایجاد تغییر و تحول در ترکیب اصلی تیم بود. فکر می‌کنم ۵۰ درصد تیم تغییر کرده است. ما به خصوص در خط حمله بالاترین میزان تحول را داشتیم، چون با سه مهاجم بازی می‌کنیم. اضافه شدن دو مهاجم جدید یعنی خلعتبری و لوسیانو هم نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد. از سوی دیگر، لوسیانو کمی دیر به جمع تیم‌مان اضافه شد و این موضوع، کار را سخت‌تر هم کرد.

این بازیکن ادامه داد: امیدوارم بهترین اتفاقات برای ما رخ بدهد چون زحمات زیادی می‌کشیم و تیم خیلی خوبی هم داریم. کمی زمان بگذرد، با توجه به اهدافی که کادرفنی دنبال می‌کند، مطمئناً شرایط ما هم تغییر خواهد کرد. از طرفی، اگر پرسپولیس و تراکتورسازی را از سایر باشگاه‌ها جدا کنیم، خواهیم دید که قدرت بین ۱۴ تیم دیگر تقسیم شده و این موضوع باعث می‌شود تیم‌هایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، به موفقیت چشمگیری برسند. ما هم با کسب چند پیروزی، وضعیت ایده‌آلی پیدا می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص میزان آمادگی فردی‌اش گفت: به دلیل تحصیل، در تمرینات بدنسازی به صورت کامل حضور نداشتم، اما بعد از آن تمرینات و تلاش چند برابری داشتم و فکر می‌کنم این تعطیلات بیش از بقیه بازیکنان، به من کمک می‌کند تا بدنسازی بهتری کنم و با آمادگی کامل به لیگ برگردم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار