ممنوع کردن ته لنجی کار درست و معقول و کارشناسانه ای نیست .من می خواهم که مصاحبه مرا را آقایان مسئولین ببینند همه کارشناسانی که از هر سازمانی می آیند مغرضانه صحبت می کنند "> انتقاد شدید نماینده ماهشهر از برخی مسئولین
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۲

ممنوع کردن ته لنجی کار درست و معقول و کارشناسانه ای نیست .من می خواهم که مصاحبه مرا را آقایان مسئولین ببینند همه کارشناسانی که از هر سازمانی می آیند مغرضانه صحبت می کنند

شوشان : تعطیل کردن بندر سجافی صدمه شدیدی به اقتصاد هندیجان وارد می کند .اگر دولت مایل است که مردم به طرف خلاف کشیده نشوند باید کارهای فرهنگی انجام بدهد.

خلیل حیات مقدم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:بندر سجافی و تبادل کالا این منبع درآمد و معاشی برای مردم این منطقه بوده که هیچ راهی غیر از این نیست.مطلب دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بنادر و ساختمان بندرسجافی غیر از دریا برای مردم امرار معاشی ندارند یا باید هندیجان،دیلم و شهرهای بندری را از کنار دریا خارج کنند یا دریا را پر کنند. یا بگویید نه تجارتی و نه مراودتی از طرف دریا انجام بشود.

وی ادامه داد : ممنوع کردن ته لنجی کار درست و معقول و کارشناسانه ای نیست .من می خواهم که مصاحبه مرا را آقایان مسئولین ببینند همه کارشناسانی که از هر سازمانی می آیند مغرضانه صحبت می کنند باید بیایند اینجا زندگی مردم را ببینند که چگونه امرار معاش می کنند .

دبیرکمیسیون قضایی مجلس در حاشیه ورود استاندار خوزستان به خبرنگاران گفت: استاندار یکی از معاون خود را مأمور کند تا اوضاع را بررسی کند . در جلسه با استاندار مصوباتی خیلی خوبی داشتیم مخصوصا در مورد اشتغال و کشاورزی و اقتصادنیمه جان را هندیجان را می توان قطب صیادی و پرورش ماهی و میگو نام آورد.

حیات مقدم ادامه داد:استاندار می گوید هندیجان به قطب پرورش ماهی و میگو تبدیل میشود  امیدوارم مصوبات تصویب شده اجرا بشوند.

حیات مقدم در مورد آینده کاری خود گفت: ان شاءالله بعد از اینک ازمجلس خارج شدم به شغل سابقم یعنی قاضی برمی گردم حیات مقدم در جواب سوالی که به قوه ی قضاییه رفته است گفت من قبلا" هم قاضی بودم والان هم به شغل خودم در قوه قضائیه در استان تهران ادامه می دهم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار