شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از شبیه سازی مرزهای زمینی و دریایی استان درقالب یك طرح نوآورانه در اهواز خبرداد.

طرح شبیه سازی كه در محوطه فرماندهی مرزبانی استان به منظور تبیین فعالیت های مرزبانان استان ، شناخت موقعیت و حساسیت مرزها و چگونگی از حفاظت و صیانت ثغور اجرا شده مورد استقبال مردم به خصوص دانش آموزان اهوازی قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرزهای شبیه سازی شده استان خوزستان گفت: مرزبانی استان برای حفاظت از 650كیلومتر طول مرزهای زمینی و دریایی از امكانات پیشرفته الكترونیكی و سخت افزاری استفاده می كند.

سردار سرتیپ پاسدار 'حمید هداوند' افزود: مرزبانی استان به منظور انجام وظایف ذاتی خود تاكنون تلاش های زیادی برای امن نگه داشتن مرزهای استان به عمل آورده كه مهم ترین این فاكتورها عنصر'حضور' بوده است.

وی گفت: بر اساس قراردادمنعقده با آموزش و پرورش استان خوزستان ، دانش آموزان در همه رده های تحصیلی می توانند از مرزهای استان بازدید كنند و از نزدیك با نحوه فعالیت مرزبانان آشنا شوند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان آموزش و آگاه سازی در فضاهای مجازی برای مرزبانان ، اعزام پزشكان بهداری ناجا به روستاهای مرزی و معاینه رایگان آنان ،تهیه و توزیع بسته های فرهنگی به منظور تبیین فعالیت های مرزبانی، تجلیل از پیشكسوتان و بازنشستگان مرزبانی ، پیاده روی خانوادگی، مسابقه كتاب خوانی،قدردانی از مرزبانان نمونه و خانواده های جانبازان و شهدا، اعزام مرزبانان نمونه استان به تهران، نشست های صمیمانه با مرزنشینان استان را از اهم برنامه های مرزبانی در هفته ناجا عنوان كرد./ع


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار