شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
اولین نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان در محل نمایشگاه بین المللی استان برگزار شد.
شوشان: اولین نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان  در محل نمایشگاه بین المللی استان برگزار شد.

مدیر عامل شبکه های تخصصی آسیب های اجتماعی خوزستان با اعلام این خبر گفت : هدف از این نشست ها بالا بردن میزان سواد علمی و تخصصی و نیز بررسی حقوق حقه سمن هاست. 

داریوش مرادی افزود: در این نشست ضمن تجمیع آرا و خرد جمعی، ایجاد کارگاه میزان توانمندسازی سمن های تازه تاسیس و اطلاع رسانی و نیز کارگاه آموزش سمن ها برای شناخت حقوق خود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی گفت :قرار بر این است که با مدیرانی که در مورد چگونگی اهداف سمن ها اطلاعی ندارند جلساتی برگزار شود. همچنین از استاندار نیز درخواست می شود که بر عملیاتی شدن مصوبات هیئت دولت در خصوص اعمال حقوق سمن ها به مدیران توصیه کنند.

مرادی یکی از خروجی های این نشست را پیگیری اجرای برنامه های فرح بخش و نشاط انگیز و موثر بر سلامت روح و روان شهروندان ذکر کرد. 

مدیر عامل شبکه های تخصصی آسیب های اجتماعی استان مقابله با جنگ نرم که ارزش های انقلاب اسلامی ما را هدف قرار داده است را از جمله اهداف مهم سمن ها دانست و افزود :قرار است تا ضمن شتاب دادن به سیاست تسهیلگری، پذیرای همه سلایق از میان دانشگاهیان، نخبگان و صاحب نظران فارغ از افکار قوم گرایانه و جناح بندی ها سیاسی باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار