اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
فرماندار شوش تاکید کرد:
شوشان: فرماندار شهرستان شوش گفت: باید از فرهنگ ایستادگی دوران دفاع مقدس در جهت عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین مقابله با تحریم های دشمنان استفاده کرد.

 رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست ستاد هماهنگی هفته ی دفاع مقدس شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و با اشاره به اهمیت بزرگداشت این هفته گفت: نیاز است تا با برنامه ریزی های لازم در زمینه ی هرچه باشکوه تر برگزاری ویژه برنامه های این ایام انجام شود.

نجاتی گفت: هرچه قدر بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس،ایثار،فداکاری و ایستادگی را در بین مردم ترویج دهیم نتیجه ی آن همبستگی و همراهی همه ی اقشار جامعه می باشد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: وظیفه ی ما در جهت پاسداشت این دوران ، انجام برنامه ریزی های بلند مدت برای شناساندن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به نسل جوان و استفاده از این فرهنگ در جهت پیشرفت همه جانبه ی کشور در تمامی حوزه ها می باشد.

نجاتی با اشاره به مقاومت مردم شهرستان شوش در طول دوران جنگ تحمیلی گفت: به جهت اینکه شوش در این دوران مورد حمله مستقیم دشمن قرار گرفته و مردم با استقامت خود از این سرزمین دفاع کردند ،باید نسبت به انجام برنامه های ویژه در سطح شهرستان در هفته ی دفاع مقدس تلاش کرد.

وی از تشکیل 6 کمیته ی فرهنگی،نیروهای مسلح،ایثارگران،تبلیغات،بانوان و پشتیبانی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه مراسمات هفته ی دفاع مقدس در شهرستان شوش خبر داد وگفت:این برنامه ها باید غنی تر از سال قبل اجرا شود ضمن اینکه همه نهادها و سازمان ها در بزرگداشت این مناسبت مهم اهتمام داشته باشند.

در ادامه سرگرد کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی  مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: افتخار آفرینی رزمندگان اسلام  در هشت سال دفاع مقدس موجب شد حتی یک وجب از خاک ایران در جنگ هشت ساله به دست دشمن نیافتد.

وی روحیه ایثار و تقوا را از جمله درسهای انقلاب برشمرد و افزود: باید منویات رهبری به خصوص مدیریت جهادی توجه بیشتری شود.

فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس در این شهرستان گفت: رژه ی نیروهای مسلح ، همایش پیاده روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، ، همایش حلقه های صالحین ، از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان شوش می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار