اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
شهردار شوش مطرح کرد:
شوشان: مهندس یوسف زمانی اصل شهردار شوش گفت: این شهرداری آماده تعامل و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی است.

یوسف زمانی اصل با اشاره به دیدار اخیر تعدادی از اعضای شورای اسلامی و شهردار شوش با شریف نظام مافی رییس اتاق بازرگانی ایران و سوئیس افزود:در این راستا مقرر شد تا امسال یک هیات سرمایه گذاری و گردشگران از کشور سوئیس به شوش سفر کنند.

وی اظهار کرد:در این سفر قرار است زمینه های مختلف سرمایه گذاری در شهرستان شوش از سوی سرمایه گزاران خارجی بررسی و ظرفیت های گردشگری شوش نیز مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار شوش با تاکید بر رفع موانع سرمایه گذاری افزود:با رفع این موانع باید سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی کرد.

زمانی گفت: بستر لازم برای استقرار سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرستان شوش فراهم است و با توجه به نظر مساعد فرماندار شوش دستگاه های اجرایی نیز حمایت لازم را برای حضور سرمایه گذاران در دستور کار دارند.

وی گفت:شهرستان شوش دارای پتانسیل بسیار خوبی در بخش کشاورزی ، گردشگری و صنعت است که با وجود جاده ترانزیتی و راه آهن می توان سرمایه گذاران را تشویق به حضور در این شهرستان کرد.

شهردار شوش همچنین از پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برای حل مشکل ساخت پل ورودی شهر شوش و پل نظام مافی خبر داد و گفت:در نشستی با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شوش با محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی در ساختمان مرکزی این سازمان در تهران مقرر شد از سوی این سازمان و وزارت راه و شهرسازی کارشناسانی برای بازدید از این طرح ها به شوش سفر کنند.

وی گفت:پل نظام مافی که غرب و شرق شهر شوش را به هم وصل می کند ازسال 88عملیات ساخت آن آغاز شده که با پیشرفت 30 درصدی سازمان میراث فرهنگی از ادامه ساخت آن جلوگیری کرد.
شهردار شوش افزود:ساخت این پل نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی ، سهولت تردد و دسترسی شهروندان شوش به دیگر مناطق شهری دارد.
شوش از شهرهای باستانی جهان بوده که میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار