اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان مطرح کرد:
عالمی نیسی با اشاره به متاثر شدن انتخاب ‌های ما از تولیدات خارجی و اینکه زندگی ما خالی از تولیدات خارجی نیست تاکید کرد: باید تمام تلاش و فعالیت ...
به گزارش شوشان: جمال عالمی نیسی در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه اگر به دنبال جلب نظر و رعایت حقوق مردم به عنوان مصرف کننده هستیم، باید 3 عامل را در نظر داشته باشیم، اول حق‌الناس دوم کمیت و سوم کیفیت و اگر بنا باشد به تولید داخلی و حقوق مصرف کننده کمک کنیم باید این سه پیام را در همه معاملات رعایت کنیم.

عالمی نیسی با اشاره به متاثر شدن انتخاب ‌های ما از تولیدات خارجی و اینکه زندگی ما خالی از تولیدات خارجی نیست تاکید کرد: باید تمام تلاش و فعالیت خود را به سمت بالابردن کیفیت کالاها و ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان به‌کار ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با تاکید به شعار مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی توضیح داد: مقام معظم رهبری نیز با توجه به ظرفیت و توانمندی‌های داخلی همراه با رعایت مسائل کمی و کیفی تولید مطرح کردند.

عالمی نیسی با بیان اینکه کشور ما از بسیاری از ظرفیت‌های موجود در دنیا غافل مانده است گفت: اقتصاد مقاومتی و ارتباطات یکی از ظرفیت‌هایی است که در کشور ما آن طور که انتظار می‌رود توجه نمی‌شود.
وی ادامه داد: در سال 2015 چیزی حدود 3هزار و 500 میلیارد یورو در بخش اقتصاد فناوری در دنیا جذب شد که پیش‌بینی می‌شود در سال 2020 چیزی حدود 5 الی 7هزار یورو در بخش اقتصاد فناوری جذب شود.

عالمی نیسی افزود: اگر بنا باشد سهم کشور ما را بر اساس شاخص جمعیت و یا شاخص مساحت در کل دنیا  در نظر بگیریم سهم کشور ما یک درصد از جمعیت جهان است که از سهم 3 هزار و 500 میلیارد یورو حداقل 35 میلیارد در بخش اقتصاد فناوری باید محقق شود.

وی تشریح کرد: 3 هزار و 900 میلیارد تومان درآمد کشور در سال 2015 میلادی بود که حدود 28 درصد از آنچه به عنوان سهم کشور است باید جذب شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان 6 درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های مهم در زمینه فناوری در استان خوزستان متاسفانه 10 الی 20 سهم کمتر از آنچه مورد انتظار است در استان محقق شده است.

عالمی نیسی در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام شرکت‌های فناوری اطلاعات، دانش‌بنیان و... به سمت مباحث الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و اقتصاد الکترونیکی حرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار