این روزها فعالیت های عمرانی در شهرها به دلیل کم شدن اعتبار و قیر گران به حداقل رسیده است. شهردار شوشتر خواستار رفع مشکل عرضه قیر شد.

"> دردسر های قیر گران!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۱

این روزها فعالیت های عمرانی در شهرها به دلیل کم شدن اعتبار و قیر گران به حداقل رسیده است. شهردار شوشتر خواستار رفع مشکل عرضه قیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از شوشتر نامه ، آرش دُر اظهار داشت: در شرايط كنوني عرضه قير به شهرداري ها به صورت آزاد انجام مي شود و شهرداري ها به دليل افزايش 20 تا 25 برابري قيمت اين كالا در يكي دو سال گذشته دچار مشكلات زيادي در بخش آسفالت معابر شهري شده اند.

وي با اشاره به اينكه در شرايط كنوني شهرداري ها بايد قير را از بورس خريداري كنند، تاكيد كرد: شهرداري ها نهادهاي خدمات رسان هستند و نبايد قير را در بازار آزاد خريداري كنند و اين امر عمران و خدمت رساني به مردم را به دليل بالارفتن هزينه ها دچار اختلال مي كند.

دُر افزود: عرضه قير در بازار آزاد باعث شده شهرداري هاي مقروض توان خريد آن را نداشته باشند و اين معضل تنها در شهرهاي كوچك اتفاق مي افتد.

وي با اشاره به اينكه شهرداري ها توان پرداخت نقدي هزينه هاي قير را ندارند، تأكيد كرد: شهرداري ها به دليل عدم توانايي در پرداخت نقدي هزينه قير مجبورند سطح خدمات و فعاليت هاي اجرايي و عمراني خود را به مردم كاهش دهند.

شهردار شوشتر تأكيد كرد: اصلي ترين فعاليت شهرداري ها آسفالت معابر، فضاي سبز و زيباسازي شهر است ولي به دليل مشكلات به وجود آمده در خريد قير، خدمات رساني مختل شده و شهرداري ها قادر به انجام وظايف ذاتي خود نيستند.

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرداري شوشتر گفت: تلاش داريم تا با برون سپاري وظايف ذاتي شهرداري پيمانكاران بخش خصوصي تصدي شهرداري را به حداقل رسانده و سطح خدمات دهي را افزايش دهيم.

دُر تاكيد كرد: افتخار مي كنم كه در يك سال گذشته حتي يك نفر را به مجموعه شهرداري اضافه نكرده ام و 91 نفر نيز بازنشسته شده اند.

 



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار