شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
شوشان: به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان: مهندس فرج الهی فرماندار شادگان به همراه حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین شهرستان از دهستان حسینی بازدید نمودند.


در این بازدید مهندس سید محمد موسوی سرپرست بنیاد مسکن شادگان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته توسط بنیاد مسکن شهرستان افزود: در سنوات گذشته عملیات بهسازی 10 روستا از دهستان حسینی شهرستان شادگان انجام شده و روند بهسازی معابر روستایی تا کنون پیشرفت مطلوبی داشته است.

وی اظهار داشت: عملیات انجام شده در روستاهای دهستان حسینی شامل: احداث 3 دستگاه پارک کودک، آسفالت معابر به مقدار 44000 مترمربع ، زیرسازی حدود 88500 مترمربع ، 8450 مترمربع پیاده روسازی و 2150 مترمکعب بتن ریزی بوده است.

مهندس موسوی با بیان اینکه طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان تهیه گردیده عنوان کرد : از جمله روستاهایی که طرح بهسازی در آنها اجرا شده می توان به روستاهای غریبه، حسینی، منصوره سادات، آلبوعبید، میلان، منصوره علیا و سفلی و همچنین روستاهای چومه سید علوان، چومه توپچی و آلبوحصار اشاره کرد و در صورت تأمین اعتبارات لازم و مکفی سایر روستاها نیز از این طرح بهره مند خواهند شد.

در پایان این بازدید فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیتهای انجام شده توسط بنیاد مسکن شادگان پیگیری مجدانه اعتبارات عمرانی را در دستور کار قرار دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار