اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
 مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: در پنج ماهه نخست امسال 343 فرد هنجار شکن در بوستان های ساحلی دزفول دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا حسن دزفولی دوشنبه شب در نشست هم اندیشی دستگاه قضایی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول افزود:این افراد اقدام به حمل سلاح سرد، مشروبات الکلی، مواد مخدر همچنین آلات قمار در بوستان های ساحلی دزفول نموده بودند که دستگیر و از سوی دستگاه قضایی با آنان برخورد شد.

وی تذکر ، تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با ناامن کنندگان فضای فرهنگی بوستان های ساحلی دزفول را اولویت این ستاد عنوان کرد و گفت: از ابتدای امسال به بیش از 32 هزار و 700 نفر در بوستان های ساحلی دزفول به ویژه بوستان ساحلی علی کله تذکر لسانی داده شده است.

دزفولی از ارائه 20 هزار مشاوره از سوی عوامل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بیش از 15 هزار و 200 مورد مشاوره توسط عوامل برادر و چهار هزار و 760 مورد مشاوره از سوی بانوان این ستاد به افراد داده شده است.

مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر دزفول با انتقاد از گستردگی استفاده از قلیان در پارک های ساحلی دزفول و نبود نظارت و راهکار مشخص برای برخورد با این عوامل تهدید کننده سلامت خانواده ها گفت: از ابتدای امسال بیش از چهار هزار و 350 قلیان در پارک ساحلی علی کله دزفول جمع آوری شد.

وی توجه به احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی را نیازمند توجه همه مردم و دستگاه ها دانست و ابراز کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر مورد کم توجهی و غفلت برخی دستگاه ها و نهادهای مسئول قرار گرفته است.

** برخورد قضایی آخرین مرحله نهی از منکر است

علی گل آرا جانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز با تاکید بر اهمیت معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: ایجاد نشاط سالم، تربیت فرزندان مکتبی، توجه به خانواده و پایبندی به رعایت اصول دینی و اجتماعی از جمله مهمترین سرفصل های کاهش معضلات اجتماعی و اخلاقی در جامعه است.

وی از خانواده به عنوان مهمترین رکن در گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: اگر بنیان خانواده تحکیم یابد آسیب های اجتماعی کاهش و جلوی بسیاری از بزه ها گرفته می شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول برخورد قضایی را آخرین مرحله در امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله ای همیشگی است و نیازمند توجه همه مردم است.

در این نشست از فعالان ستاد احیای امر به معروف دزفول تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار