اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
نرخ غذا نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته و این نرخ برای تمام دانشگاه‌های دولتی یکسان است و باید نرخ‌ها را کاملاً رعایت کنند.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به اعلام نرخ غذای دانشجویان در سال تحصیلی جدید از سوی صندوق رفاه، گفت: نرخ غذا نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است.
 
دکتر نیما کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ غذای اعلام‌شده از سوی صندوق رفاه در سال تحصیلی 96 – 95 برای غذای کم‌هزینه 790 تومان، متوسط‌هزینه یک‌‌هزار و 150 تومان، پر‌هزینه یک‌هزار و 290 تومان است؛ همچنین قیمت وعده صبحانه 650 تومان اعلام شده و این نرخ برای دانشجویان روزانه و شبانه یکسان است.
 
وی ادامه داد: این نرخ برای دانشجویان سنواتی بین 2 هزار و 400 تومان تا سه هزار و 400 تومان اعلام شده است که مبلغ دقیق آن به تصمیم دانشگاه وابسته است. نرخ غذای این دانشجویان در دانشگاه خرمشهر اواخر شهریور‌ماه پس از تشکیل جلسه هیأت‌رئیسه مشخص می‌شود که این نرخ سال گذشته 2 هزار و 200 تومان بوده است.
 
معاون دانشجویی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: نرخ غذا نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته و این نرخ برای تمام دانشگاه‌های دولتی یکسان است و باید نرخ‌ها را کاملاً رعایت کنند.
 
کرم‌زاده عنوان کرد: در سال جدید در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نظارت‌ها بر کیفیت غذا افزایش خواهد یافت به‌طوری‌که یک کاردار از ساعت هفت صبح تا 19 در آشپزخانه حضور خواهد داشت و بر نحوه‌ی پخت و سرو غذا در آشپزخانه نظارت می‌کند.
 
وی در خصوص علت متفاوت‌بودن کیفیت غذا در دانشگاه‌های مختلف نیز گفت: پس از پخت غذا کارشناسان دانشگاه مواد غذایی را بررسی می‌کنند، علت تفاوت کیفیت غذای دانشگاه‌های مختلف عدم بررسی‌های مناسب از سوی برخی دانشگاه‌ها است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار