شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم باشگاه‌های خوزستان و مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ بدون لوازم استان برگزار می‌شود.
 
رضا حسین‌پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌این رقابت‌ها جمعه این هفته به میزبانی رامهرمز در رده های سنی نوجوانان، ‌جوانان، ‌بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنم نزدیک به 120 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند، گفت: ‌تاکنون شهرستان‌های دزفول، ‌اندیمشک، ‌رامهرمز، ‌اهواز، مسجدسلیمان، ‌خرمشهر و حمیدیه برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان عنوان کرد:‌ مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در 9 دسته وزنی و رقابت‌های رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان در هشت دسته وزنی برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه با گله‌مندی نسبت به نداشتن سالن، گفت:‌ اگر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان سالنی را به هیات بدنسازی و پرورش‌اندام اختصاص دهد، می‌توانیم کارهای بسیار بزرگ در زمینه میزبانی‌های کشوری و قهرمان‌پروری انجام دهیم. با توجه به پر مدال بودن این رشته و پتانسیل آن در استان، ما نیاز به یک خانه پاورلیفتینگ داریم.
 
حسین‌پور بیان کرد: برای اینکه از هیات‌های مختلف سالنی را در اختیار بگیریم، باید به آن‌ها التماس کنیم و بعد هم شاید با گرفتن هزینه به ما سالنی بدهند. ما واقعا فقر بی‌سالنی را شاهد هستیم. آقای رفیع‌‌زاده، رییس هیات نیز بسیار تلاش کرده است ولی همکاری لازم با ما صورت نمی‌گیرد.
 
وی ادامه داد: ‌در ورزش قهرمانی نیاز به امکانات سخت‌افزاری که همان سالن است، می‌باشد و اگر چنین شرایطی فراهم نشود، از همه چیز عقب می‌مانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار