اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
وی عنوان کرد: عملیات ساخت این فرودگاه در کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه نهایی بزودی اعلام می شود.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: یک هفته به اداره منابع طبیعی فرصت داده شده تا موقعیت محل جدید ساخت فرودگاه در اهواز را دوباره بررسی کند.

 امید حاجتی سه شنبه در نشستی که با حضور استاندار خوزستان و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و تعدادی از صنعتگران در محل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد بیان کرد:در کنار شهرک صنعتی شماره پنج اهواز زمینی برای ساخت فرودگاه جدید اهواز به مساحت یک هزار و 72 هکتار در نظر گرفته شده است.

وی گفت:قرار شده در مدت یک هفته منابع طبیعی این زمین را مورد بررسی قرار دهد تا در صورت نبود مشکلی عملیات ساخت فرودگاه آغاز شود.

حاجتی عنوان کرد: قرار گرفتن فرودگاه و شهرک صنعتی شماره پنج اهواز توسط محیط زیست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: در دولت قبل قرار بود که شرکت نفت به دلیل وجود نفت در لایه های پائینی فرودگاه فعلی اهواز این فرودگاه را تحویل بگیرد و منابع مالی ساخت فرودگاه جدید در اهواز را تامین کند اما در زمان حاضر سرمایه گذار برای ساخت این طرح از بخش خصوصی تامین می شود.

حاجتی اظهار کرد: بعد از ساخت فرودگاه جدید اهواز فرودگاه فعلی بسته می شود و هزینه اجرای فرودگاه جدید از فروش اراضی فرودگاه فعلی اهواز تامین می شود و یا به مناطق مسکونی اضافه می شود.

وی عنوان کرد: عملیات ساخت این فرودگاه در کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه نهایی بزودی اعلام می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به صدور مجوز فعالیت شهرک صنعتی پنج اهواز به دلیل قرار گرفتن در حریم شهر بیان کرد: محیط زیست ضوابط خود را دارد و مقرر شده که این موضوع در کارگروه زیربنایی بررسی شود و استاندار نیز با رئیس سازمان محیط زیست کشور در این خصوص صحبت کند.

وی همچنین با اشاره به یکی دیگر از برنامه های استانداری خوزستان در خصوص توسعه برخی شهرک های صنعتی اهواز افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت در شهرک های صنعتی در اهواز توسعه این شهرک ها در برنامه کاری استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار