اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
انفجار گاز شهری در اهواز / احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد / آخرین آمار انفجار گاز در اهواز : 6 کشته و 11مصدوم
آخرین آمار انفجار گاز در منطقه بهارستان اهواز 6 نفر فوتی و 11 نفر مصدوم اعلام شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: تعداد تلفات انفجار گاز شهری در یک مجتمع چهار واحدی در اهواز در صبح چهارشنبه به 6 کشته و چهار مصدوم افزایش یافت.

امیر نجفی بیان کرد: انفجار گاز در این مجتمع که در منطقه بهارستان اهواز واقع است در ساعت 7:56 دقیقه صبح امروز رخ داد. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان نیز تعداد مصدومان این حادثه را هشت نفر اعلام کرد.

شهیار میر خشتی گفت: بیشتر مصدومان زن و کودک هستند که به بیمارستان های گلستان، امام خمینی(ره) و طالقانی اهواز منتقل شدند.

وی با وخیم توصیف کردن حال مصدومان افزود: احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

به گزارش ایرنا دو واحد از این مجتمع چهار واحدی به طور کامل تخریب شده و دو واحد دیگر دچار خسارت شده و برخی از واحدهای مسکونی همجوار نیز دچار خسارت شده اند. 

تکمیلی 

 معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز گفت: آخرین آمار انفجار گاز در منطقه بهارستان اهواز 6 نفر فوتی و 11 نفر مصدوم اعلام شد. محمود روزبهانی بیان کرد: این انفجار ساعت هفت و 46 دقیقه در یک ساختمان مسکونی چهار واحده در منطقه بهارستان اهواز خیابان سعادت چهار رخ داد.

وی گفت: بر اثر این حادثه چهار واحد به طور کامل از بین رفت و واحدهای مسکونی اطراف این ساختمان نیز دچار خسارت شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی اهواز، مشخصات افراد فوت شده را شامل دو کودک دو ساله، یک کودک سه ساله، یک مرد 20 ساله و یک مرد 25 ساله و یک زن 55 ساله اعلام کرد.

روزبهانی افزود: از 11 نفری که در این حادثه مصدوم شدند هشت نفر به طور سرپایی درمان شدند و یک نفر به دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز منتقل شد و دو نفر دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفتند. معاون شهردار اهواز نیز در این باره گفت: آواربرداری مجتمع مسکونی حادثه دیده ناشی از انفجار گاز به پایان رسیده است. 

علیرضا حلاج افزود:یک نفر از کشته های این حادثه و دو نفر از مجروحان مربوط به خانه مسکونی ویلایی همجوار مجتمع حادثه دیده هستند.  وی گفت: در آوار برداری سه نفر از زیر آوار خارج شدند. 

تکمیلی

آخرین جزئیات حادثه انفجار گاز در اهواز/تخریب ۱۰۰درصدی مجتمع مسکونی

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در حادثه انفجار گاز در خانه در محله بهارستان اهواز ۱۳ امدادگر به همراه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

سید فتح الله هاشم نژاد اظهار کرد: ساعت 7 و44 دقیقه  صبح امروز در در منطقه بهارستان نشت گاز از یکی از واحدهای مسکونی طبقه همکف موجب تخریب 100 درصدی یک مجتمع مسکونی شد.

وی افزود: متأسفانه  این حادثه 6 کشته و 8 مصدوم به جا گذاشت که توسط سه خودروی آمبولانس هلال احمر اهواز به سرعت به بیمارستان گلستان اعزام شدند. رئیس جمعیت هلال احمر اهواز تصریح کرد: در این حادثه ساختمان 4واحدی، دو منزل ویلایی همجوار و چندین واحد مسکونی اطراف دچار حادثه شده اند و شدت حادثه به حدی بوده که صدا و لرزش آن از خیابان‌های اطراف نیز احساس شده است.

هاشم نژاد گفت: نشت گاز علت احتمالی حادثه از سوی کارشناسان شرکت گاز و آتش نشانی اهواز اعلام شده است. وی ادامه داد: 13 امدادگر، 5 نفر از پرسنل به همراه 2 ست نجات و یک اکیپ سگ زنده یاب  پس از اطلاع از بروز انفجار به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز عنوان کرد: حادثه دیدگان توسط هلال احمر و اورژانس به بیمارستانهای گلستان، آیت الله طالقانی و امام خمینی اهواز منتقل شده‌اند.











اطلاعات تکمیلی در خصوص این حادثه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
كريم
|
Germany
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
comment
0
0
comment اخر نظام مهندسي كه رييسش مهندس نيست شوراي انتظاميش مهندس نيست گروه كنترل مكانيك هم در هر پروژه انگار [...]واكر لوله كش خودشان بكار گرفته نشود كار را تعطيل ميكنند بايد انتظار افنجار كل اهواز را داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار