اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
رضا کیانی مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه هفته دولت خبر داد:
نمایش های خیابانی عصر جدید، بعد از ما ، میراث ماندگار و تکاپو در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت اجرا می شوند...


مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت گفت: نمایش های خیابانی عصر جدید ، بعد از ما ،  میراث ماندگار و تکاپو در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در محوطه نمایشگاه اجرا خواهند شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی هفته دولت ، رضا کیانی اظهار کرد: ایجاد بخش نمایشهای خیابانی به عنوان یکی ازبرنامه های هنری نمایشگاه هفته دولت در راستای تقویت ارتباط و اعتماد میان مردم و شعارهای دولت با استعانت از زبان خلاق هنر نمایش است.

وی گفت: هنگام تماشاي نمایش های صحنه ای، "مخاطب"، سالن و نمایش مورد نظر خود را انتخاب می کند اما در نمایش خیابانی و ميداني "هنرمند" به سمت مخاطب می رود و با او ارتباط برقرار می کند.

کیانی ادامه داد: در اجرای نمایش خیابانی حتی مخاطبان نمایش نیز ممکن است به مشارکت نمایش فراخوانده شوند و بگونه ای خلاقانه و غیر مستقیم از درد و دغدغه مردم آگاهی حاصل می شود.

مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت افزود: برخی از موضوعات مهم استان که پیگیری و انجام آنها در زمره شرح وظایف ادارات و سازمانهای دولتی است و همچنین توقعاتی که دستگاههای دولتی از مردم دارند دستمایه تولید آثار نمایشهای خیابانی قرار گرفته است.

کیانی این نمایشها را شامل "عصر جدید" در نخستین روز افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت با موضوع حفظ محیط زیست و امنیت در رانندگی، نمایش روز دوم با عنوان "بعد از ما" با موضوع مصرف بهینه آب و برق دانست.

وی عنوان کرد: در روز سوم نمایش "میراث ماندگار" با موضوع میراث فرهنگی و نفت و در روز چهارم نیز نمایش "تکاپو" با موضوع آموزش و پرورش و کار آفرینی به اجرا در می آیند.

مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت اظهار کرد: البته نمایش "عصر جدید" در روز یکشنبه، هفتم شهریور راس ساعت ۹ صبح در محوطه تالار مهتاب، پيش از اجرای همایش محیط زیست مجددا اجرا خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
comment
0
0
comment درود بر هنرمند فرهیخته ی خوزستانی جناب آقای رضا کیانی که متعهدانه در جهت ارتقاء هنر در استان تلاش می کنند. امید است جامعه ی ما قدرشناس چنین هنرمندان متعهد باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار