اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
 استاندار خوزستان چهارشنبه در آیین بهره برداری از 70 طرح آموزشی و پژوهشی در سطح خوزستان در هفته دولت گفت:تا 2 سال آینده هیچ مدرسه کپری در استان نخواهیم داشت.
استاندار خوزستان: تا 2 سال آینده هیچ مدرسه کپری در استان نخواهیم داشت

غلامرضا شریعتی ادامه داد: در زمان حاضر به همت دولت تدبیر و امید در جهت بسط و گسترش علم و بالا بردن کیفیت سطح آموزش در کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است که افتتاح 70 فضای آموزشی در سطح استان نیز یکی از اقدامات موثر در همین راستا است .

استاندار خوزستان بیان کرد:همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد برکت یک هزار میلیارد ریال برای ایجاد فضای آموزشی، بهداشتی و جاده ای در سطح روستاهای دو شهرستان از خوزستان درنظر گرفته شده که به احتمال زیاد یکی از این دو شهرستان، شهرستان کارون است.
وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت بحث آموزش و توسعه زیرساخت ها در روستاها، تا دو سال آینده هیچ مدرسه کپری و کانکسی در خوزستان نخواهیم داشت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دین مبین اسلام یک دین فرهنگی است که در آن به کمال و ارتقاء فرهنگ انسان بیشتر از موارد دیگر توجه کرده است و در قرآن نیز بحث تعلیم و تربیت همواره مورد تاکید قرار گرفته است .

وی افزود: انقلاب اسلامی ما نیز جنبه فرهنگی داشته و در راس آن نیز گسترش فرهنگ و علم آموزی قرار دارد که همواره در سال های اخیر توجه بیشتر ی به این بخش صورت گرفته است.
استاندارخوزستان ادامه داد: زمانی که به دنیای مدرن نگاه می کنیم، دیگر ثروت های ممالک و کشورها بر اساس منابع طبیعی ارزیابی نمی شود بلکه مبنای ثروت و توسعه و رشد یک کشور بر اساس علم محوری، دانایی محوری است.

وی بیان کرد:هرکشوری که تولید علم بیشتری داشته باشد بی شک می تواند تکنولوژی بیشتری را خلق کرده و ثروت بیشتری را اندوخته کند و هرکشوری که از این غافله عقب بماند همواره در گذشته خود دست و پا خواهد زد.

شریعتی تصریح کرد: گسترش و آموزش علم بر مبنای دانایی محوری و ارج نهادن به افراد جامعه ما را به سمت یک جامعه پویا و تکامل یافته سوق می دهد .

همچنین در این مراسم غلام علیدادی فرماندار شهرستان کارون گفت: در این شهرستان در هفته دولت 24 طرح با اعتباری معادل 185 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسد.

وی افزود: توسعه فضای آموزشی و درمانی همواره یکی از اولویت های ما در این شهرستان به شمار رفته و امید است که با درایت استاندار خوزستان همچنان شاهد ایجاد پروژه های مهمی در این شهرستان باشیم.

دبستان قاآنی یکی از 70 فضای آموزشی تازه تاسیس استان خوزستان به مساحت دو هزار و 218 متر مربع در روستای کوت سید صالح شهرستان کارون است که از اعتبارات ملی با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال احداث دو عصر چهارشنبه به دست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار