اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
رئیس سازمان صداوسیما گفت: سازمان صدا و سیما یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای در جهان است و به طور سالانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه تلویزیونی و صدها فیلم و هزاران دقیقه انیمیشن در صدا و سیما تولید می‌شود که بخشی از آنها به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

به گزارش فارس؛ مراسم افتتاحیه چهل و دومین نشست سالانه و پانزدهمین مجمع عمومی مؤسسه توسعه رادیو و تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه AIBD بعد از ظهر امروز با حضور 45 مهمان خارجی در تالار خورشید سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: مایه بسی افتخار است که میزبان میهمان عالی‌رتبه و گرانقدر رسانه‌های کشورهای آسیایی در مراسم افتتاحیه چهل و دومین نشست سالانه و پانزدهمین کنفرانس عمومی موسسه توسعه رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه و نشست‌های مربوط به آن در تهران به میزبانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با همکاری موسسه AIBD هستم.

وی با خوشامدگویی به هیات‌های نمایندگی در این نشست گفت: از همکاران خودم در سازمان صدا و سیما و موسسه AIBD برای سازمان‌دهی این نشست کمال تشکر را دارم.

علی‌ عسگری در ادامه گفت: این نشست سه روزه نقش موثری در ارتقای روح همکاری،‌ دوستی و همبستگی میان دست‌اندرکاران رسانه‌ای در سراسر قاره کهن آسیا خواهد داشت. آرزومندم چنین نشستی که با هدف توسعه رسانه‌های آسیایی ترتیب داده شده است و هم‌افزایی میان اعضا و ارتقای سطح کار حرفه‌ای همه ما در زمینه تولید آثار بومی و توسعه پخش و دسترسی به کیفیت منجر شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به فعالیت سازمان صدا و سیما در این سال‌ها افزود: سازمان صدا و سیما یکی از بزرگترین سازمان‌های رسانه‌ای در جهان است. سازمان رادیو و تلویزیون کشور ما در سال 1950 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی دارای 4 شبکه رادیو و تلویزیون بوده است هم اکنون نیز دارای 31 شبکه ملی، رادیویی و تلویزیونی، 66 شبکه رادیو و تلویزیونی استانی و 48 شبکه رادیو و تلویزیون بین‌المللی با بیش از 30 زبان مختلف دنیا و جمعا دارای حدود 145 شبکه رادیویی و تلویزیونی است که بیش از 70 درصد برنامه‌های آن در داخل تولید می‌شود. شبکه‌های خبری پرس‌،‌العالم و هیس‌پان به  3زبان انگلیسی،عربی و اسپانیولی از جمله پرمخاطب‌ترین شبکه‌های بین‌المللی صدا و سیما محسوب می‌شوند. 

وی ادامه داد: به طور سالانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه تلویزیونی و صدها فیلم و هزاران دقیقه انیمیشن در صدا و سیما تولید می‌شود که بخشی از آنها به کشورهای دیگر صادر می‌شود. در حوزه فنی نیز فرایند HD شدن شبکه‌های تلویزیون از سال‌ها پیش آغاز شده است. صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز همچنین در حال راه‌اندازی پروژه‌های رسانه‌ای نوین خود است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار