شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹

 

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری شوشان با سلام

در پاسخ به مطلب مندرج آن پایگاه بعنوان سرگردانی در بیمارستان امام به اطلاع می رساند بیمارستان بزرگ امام خمینی (ره) به علت ارائه خدمات کامل تخصصی و فوق تخصصی مامنی برای بیماران و مراجعین استان های همجوار از قبیل استان های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و استان های جنوبی کشور همسایه، عراق می باشد که طبق وظیفه شرعی و قانونی، بیمارستان موظف به پذیرش کلیه بیماران اورژانسی می باشد.

علیرغم افزایش بار کاری بر بیمارستان و پرسنل تاکنون هیچ بیماری بدون اخذ خدمات پزشکی مورد نیاز، بیمارستان را ترک نکرده که از افتخارات این مجتمع بیمارستانی در راستای اهداف قانونی و انسانی بوده است. لذا برای رفاه حال مراجعین سالن انتظار مهیا بوده و برای جلوگیری از تجمع بیش از اندازه همراهان بیماران در اورژانس، همراهان بیماران به سالن انتظار راهنمایی می شوند، که بعضا برخلاف معمول تمامی همراهان در اورژانس تجمع می نمایند و باعث خلل در کار درمان و عدم خدمت رسانی پزشکان خدوم، پرستاران و کارکنان این مجموعه به نحو احسن به بیماران می گردد.

لذا از آن پایگاه محترم بلحاظ حق قانونی و با توجه به رسالت اطلاع رسانی صادقانه و حق جوابگویی خواستار درج این مطلب برای تنویر اذهان کاربران و خوانندگان عزیز مطالب این پایگاه خبری می باشد.

دکتر رضا آخوندزاده – رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اهواز

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار