شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه آیا این کنسرت‌ها برای مردم کشور ما نان، آب، شغل، زندگی و معنویت می‌شود که به گفتمان جامعه تبدیل شده است‌، گفت: امروز از جمعیت ۸۰ میلیون نفری شهرها و روستاهای کشور چند درصد جامعه ما طرفدار کنسرت هستند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه برخی مواردی که در جامعه مطرح می‌شود نباید به گفتمان جامعه تبدیل شود به بیانات امام جمعه شهر مقدس در رابطه با برگزاری کنسرت در آن شهر اشاره کرد و گفت: امروز از جمعیت 80 میلیون نفری شهرها و روستاهای کشور چند درصد جامعه ما طرفدار کنسرت هستند؟ نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه چند درصد از مردم کشور ما طرفدار پروپاقرص کنسرت هستند و کنسرت‌هایی که تعطیل شده نسبت به کنسرت‌هایی که برگزار شدند چند درصد است تصریح کرد: به گفته وزیر کشور تنها یک درصد از کنسرت‌های کشور یا به دلیل اینکه مسئول برگزاری مسئولیت‌های لازم را نپذیرفته و یا به دلیل ولنگاری‌هایی که ایجاد کرده لغو شده است.

وی با تاکید بر اینکه آیا این کنسرت‌ها برای مردم کشور ما نان، آب، شغل، زندگی و معنویت می‌شود که به گفتمان جامعه تبدیل شده است خاطرنشان کرد: یک نماینده ولی فقیه از سر دلسوزی امر به معروف و نهی از منکر و قداست مقام منیع حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) را بیان کرده و نباید این مسائل را کش داد و دنبال کرد.انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار