شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۰

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از کمیته ارتباطات و رسانه همایش بین المللی «مهر مقاومت»، قدرت الله متین دبیر همایش با اعلام این خبر افزود: بعد از سفر تاریخی دکتر محمود احمدی نژاد به کشور لبنان در 21 و 22 مهر ماه سال 89 که با استقبال پرشور و کم نظیر ملت لبنان و گروه های مختلف آن کشور همراه گردید، عده ای از دانشجویان این واحد دانشگاهی در قالب خانه فرهنگ و هنر دانشجو، پیشنهاد برگزاری مراسمی را در جهت گرامیداشت مهمان نوازی لبنانی ها به دانشگاه ارائه دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول گفت: با پیگیری های فراوان در ایران و لبنان و هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری لبنان در تهران، دفاتر حزب الله و أمل در تهران و خانواده امام موسی صدر تصمیم به برگزاری همایشی با ابعاد بین المللی با عنوان «مهر مقاومت» در روز شنبه 22 مهرماه در تالار شیخ انصاری واحد دزفول گرفته شد.

متین ادامه داد: شهرت جهانی شهرهای دزفول وصور لبنان به مقاوم بودن در برابر تهاجم اشغالگران و اشتراکات تاریخی، مذهبی و جغرافیایی سبب گردید تا طرح خواهر خواندگی این دوشهر به وقوع بپیوندد.

دبیر همایش مهر مقاومت با تشکر از شورای اسلامی شهر و شهرداری دزفول خاطرنشان کرد: با دعوت از شهردار شهر صور و معاون وی، سند خواهر خواندگی شهرهای مقاوم دزفول و صور به امضای شهرداران این دوشهر خواهد رسید.

متین در خاتمه افزود: این همایش با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و شبکه های جهانی المنار، العالم، الکوثر و الجزیره تحت پوشش قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار