اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
مدیر کل امور مالیاتی خوزستان: بازنشستگي تغيير به سوي مسيري جديد است
  به گزارش وابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان در مراسمی که باحضور مدیرکل , معاونین ، رئیس اداره حراست و دادیار مسئول دادستانی در سالن کنفرانس این  اداره کل برگزارشد از منوچهر کهوائی ،مظفر حسن راشدی (معاونین درآمدهای مالیاتی )سعید زواری ، حسین دهقانی (نماینده گان  هیات حل اختلاف )،محمدرضا تارمیغ، عبدالرضا بیت عفری ، لفته چلداوی (روسای امور مالیاتی )که به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند با اهداء لوح وهدیه تجلیل بعمل آمد

هاشمی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان  با اشاره به مقام و منزلت پیشکسوتان از آنان به عنوان سرمایه های عظیم یاد کرد و افزود:  بازنشستگی و سالمندی سالهای رشد و کمال است و تغییر به سوی مسیری جدید است و شما عزیزان در نیمه راه زندگی هستید با دنیایی از تجارب و دانش ها و مهارتها که اندوخته اید اما نباید جوانها را فراموش کنید چرا که نقل تجارب و خاطرات گذشته می تواند نسل حاضر را در جریان وقایع موثق گذشته قرار دهد و راه را برای اهداف عالیه دولت ج. ا . ا و اهداف عالیه سازمان امور مالیاتی کشور هموارتر سازد .

وی افزود : باید از تجارب ارزشمند این عزیزان در تولید فکر و توسعه استفاده نماییم و دورنمای ما به پیشکسوتان دورنمای خوب و امیدوار کننده ای است و از همه مهمتر تفکر تکریم ریشه در سیره ائمه معصومین دارد و باید این تفکر اشاعه یافته در این صورت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد .
هاشمی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور بازنشستگان ؛ آنان را گنجینه های خرد و تجربه دانستند که با نثار گوهر گران بهای زندگانی خود برای سربلندی میهن و ملت خویش افتخار می آفرینند ایشان همچنین نوید تداوم اینچنین مراسمات ر ا که موجب ایجاد هماهنگی و همدلی و همچنین تجدید خاطره میان کلیه بازنشستگان خواهد شد را دادند چراکه معتقدیم بازنشستگي تغيير به سوي مسيري جديد است .

موفقیت فعلی اداره کل امور مالیاتی، حاصل تجربه، بصیرت و تلاش های اثرگذار بازنشستگان است. که اینجانب به نوبه خود از زحمات وتلاشهای بی دریغ نیروهای زحمت کش این اداره کل که اکنون پس از چندین سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند تشکر وقدردانی می کنم



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار