شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کشتی‌گیر تیم سینا صنعت ایذه گفت: ایذه دارای استعدادهای زیادی در عرصه کشتی است که اگر از آنها به خوبی استفاده شود و مورد حمایت قرار گیرند، بی‌اغراق هر سال در تمامی رده‌های سنی 3 ملی‌پوش خواهیم داشت.

مهدی عسکری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور و حضور مجدد تیم سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از مدعیان این مسابقات اظهار کرد: این تیم از موقعیت خوبی برخوردار است و می‌تواند امسال نیز جزو سه تیم برتر مسابقات قرار گیرد و مانند سال گذشته به عنوان یکی از تیم‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند.

وی با اشاره به تیم امسال و برنامه‌هایی که برای موفقیت آن در نظر گرفته شده است، افزود: کشتی‌گیرانی که برای این تیم جهت حضور در مسابقات جذب شده‌اند، جز ملی‌پوشان هستند و با داشتن این ظرفیت می‌توان به آینده موفق و روشن این تیم امیدوار بود.

کشتی‌گیر وزن 98 کیلوگرم تیم سینا صنعت ایذه با اشاره به توانایی‌های جوانان ورزشکار ایذه‌ای برای حضور در ترکیب تیم اضافه کرد: ایذه دارای استعدادهای زیادی در عرصه کشتی است که اگر از آنها به خوبی استفاده شود و مورد حمایت قرار گیرند، بی‌اغراق هر سال در تمامی رده‌های سنی 3 ملی‌پوش خواهیم داشت.

عسکری‌زاده با اشاره به رقبای این تیم ایذه‌ای در مسابقات امسال گفت: به نظرم تیم بیمه رازی رقیب اصلی ماست که با تدابیر و استراتژی به‌جا نیز می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

وی با اشاره به توانایی کادر مربیگری و مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: اعضای کادر همگی از قهرمانان، بزرگان و زحمتکشان کشتی بوده که کاملا با پیچ و خم کشتی مربیگری و مدیریتی آن واقفند.

عسکری‌زاده با اشاره به حضور خود در اردوی تیم ملی و آماده بودن برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: با حضور خود در اردوهای تیم ملی و تمرین با بزرگان ملی‌پوش کشتی کشور آمادگی خود را سنجیدم و این حضور باعث ایجاد آمادگی زیاد در من شده و اینک در وضعیت بسیار خوبی برای کشتی گرفتن قرار دارم.

وی با اشاره به حمایت‌های علی‌بابا احمدپور از ورزش این شهرستان و به‌ویژه کشتی ایذه افزود: امید است که توسط تمام ورزش دوستان، این حمایت‌ها از ورزش کشتی شهر بیشتر شود، زیرا ما دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالایی هستیم.

عسکری‌زاده اضافه کرد: با این حمایت‌ها و توجه به ورزش تا جایی باید پیش رویم که همه کشتی‌گیران این تیم برای آینده کاری خود دارای برنامه و امیدوار شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار