شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۸

دکتر محمد علی فیروزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز طی حکمی به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان خوزستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر نسرین سلطان خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، با صدور این حکم دکتر فیروزی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب نمود.

در متن حکم دكتر نسرين سلطانخواه خطاب به دكتر محمدعلي فيروزي آمده است:

نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان خوزستان و ایجاد و تقویت هم فکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالي را به عنوان سرپرست بنياد نخبگان استان خوزستان منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امناء بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

گفتنی است دکتر محمد علی فیروزی مدرک کارشناسی خود را در رشتۀ جغرافیای طبیعی از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته از دانشگاه تهران دریافت کرده است. وی در سال 1379 به کسب درجۀ دکتری جغرافیای انسانی از دانشگاه تهران نایل گردید. فیروزی هم اكنون عضو هیأت علمی و معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

در کارنامه کاری دکتر فیروزی مدیریت کلّ آموزش دانشگاه، معاون آموزشی دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی، رئیس دانشکدۀ ادبیات و مدیر گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری به چشم می خورد .

لازم به ذکر است که بنیاد ملی نخبگان در کشور در سال 1383 تاسیس شد و هدف از تاسیس آن برنامه ریزی و سیاستگذاری برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی نخبگان، جذب، حفظ و به کارگیری و پشتیبانی از آنان در راستای ارتقای تولید علم، فناوری و توسعه علمی و متوازن کشور و احراز جایگاه برتر علمی، فناوری و اقتصادی در منطقه براساس سند چشم انداز کشور در افق 1404 است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار