شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
یک بار به یک پرتاب‌گر قطری گفتم که ما در شلمزار تمرین می‌کنیم و او فکر کرد که یک کمپ تمرینی است اما در حقیقت یک زمین خاکی بیشتر نیست.
  ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران می‌گوید: آنقدر مشکلات مالی داریم که در فکر مسافر کشی هستم.

به گزارش شوشان ،محمود صمیمی ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی می‌گوید: باشگاهی وجود ندارد که قرارداد خوبی ببندد از طرفی فدراسیون هم 700 هزار تومان حقوق می‌دهد که آن هم چند ماه عقب می‌افتد. با این شرایط مگر می‌توان روی مسابقه و تمرینات تمرکز داشت. وقتی شما برای خرج و مخارج زندگی‌تان مشکل دارید نمی‌توانید با خیال راحت تمرین کنید. من همیشه استرس بی‌پولی را داشته‌ام تا جایی که به دنبال این هستم که بروم و مسافرکشی کنم تا جیبم خالی نماند.

وی عنوان کرد: ورزشکاران برتر دنیا چند سال در بهترین شرایط اردویی حضور دارند و اگر قرار باشد آنها هم نتیجه بگیرند و ما هم نتیجه بگیریم واقعا بی‌عدالتی و ظلم در حق آنها است. می‌توانم قسم بخورم که پرتاب‌گر آلمانی که مدال طلا گرفت حداقل 5 میلیارد برای او هزینه کردند اما ما به اردوی مجارستان که رفتیم تنها 15 میلیون تومان هزینه‌مان شد. هزینه‌هایی که برای ما می‌شود در حد مسابقات قهرمانی کشور و غرب آسیا است. یک بار به یک پرتاب‌گر قطری گفتم که ما در شلمزار تمرین می‌کنیم و او فکر کرد که یک کمپ تمرینی است اما در حقیقت یک زمین خاکی بیشتر نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار