اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
پل نهم در رفع معضل ترافیک کلان شهر اهواز در آینده نقش بسزایی خواهد داشت و همین امر بر ضرورت تسریع در ساخت این پل افزوده وامید است که روند کار به سرعت و با کیفیت مطلوب سپری شود.
استاندارخوزستان گفت: اعتبارمورد نیاز تکمیل پروژه پل نهم را تامین خواهیم کرد و از وزیر راه و شهرسازی نیز برای بازدید از این پل دعوت شده و امید است درمحل پروژه تصمیمات اجرایی خوبی گرفته شود.

 غلامرضا شریعتی روز شنبه درحاشیه بازدید از پروژه پل نهم اهواز که با همراهی شهردار اهواز، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی انجام شد اظهارکرد: پل نهم در رفع معضل ترافیک کلان شهر اهواز در آینده نقش بسزایی خواهد داشت و همین امر بر ضرورت تسریع در ساخت این پل افزوده وامید است که روند کار به سرعت و با کیفیت مطلوب سپری شود.

وی همچنین بر اجرایی کردن عملیات کامل پل تاکید کرد و گفت: اینکه بخشی از پروژه انجام و بخشی دیگر به دلیل بار مالی حذف شود کار صحیحی نیست و باید تمام طرح و نقشه درنظر گرفته شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای رفع مشکلات اجرای کامل این پروژه از شهرداری اهواز خواسته ایم تا زمین های اطراف پل را رفع معارض کرده و در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار دهند تا جاده های دسترسی به پل نهم احداث شوند.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز متعهد شده پس از تخصیص این اعتبار در 9 ماه آینده این پروژه را آماده بهره برداری کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: پل نهم اهواز بر روی رودخانه کارون بصورت دو پل مجزا که هر یک 490 متر طول و 13 متر عرض دارد، ساخته خواهد شد.

منوچهر رحمانی افزود: با احداث این پل مناطق شمال غربی اهواز به یکدیگر متصل و بخش عمده ترافیک این منطقه کاهش می یابد.

وی ادامه داد: سازه اصلی این پل از نوع تمام بتنی بوده که با طول 150 متر در بزرگترین دهانه در نوع خود در کشور بی نظیراست.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه در پل اول 96 درصد و در پل دوم 95 درصد از زیرسازه اجرایی شده است.

مهمترین هدف از احداث پل نهم، اتصال مناطق کیان آباد و کیانپارس در غرب اهواز و زیتون کارمندی و کوی ملت، و ایجاد یک مسیر دسترسی از امانیه تا فرودگاه بدون گره ترافیکی است.







برچسب ها: پل نهم اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
comment
0
0
comment اين پروژه مربوط به اواخر دوره مديريت مهندس خادمي ميباشد كه ان زمان قرار بود با ١٤ ميليارد تومان بپايان برسد اما علاوه بر مبلغ فوق و افزايش ٢٥ درصد به مبلغ اوليه و انعقاد قراداد متمم با پيمانكار كه تا كنون احتمالا بالغ بر ٢٤ ميليارد تومن شده پروژه بپايان نرسيده.فكر ميكنم مختصري بررسي موضوع بد نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار