شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
اهواز - ایرنا - مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت گفت: چهار نمایش خیابانی با در نظر گرفتن اولویت های استان خوزستان در نمایشگاه هفته دولت در حال اجراست.

رضا کیانی اظهار کرد: اجرای این نمایش ها در راستای اعتمادسازی میان مردم و دولت برای انتقال شعارهای دولت و دستگاه های اداری به مردم است.

وی افزود: از آنجا که تئاتر خیابانی یک شیوه پویا و مبتنی بر خلاقیت بازیگر است و ارتباط مستقیمی با مخاطب دارد، ستاد بزرگداشت هفته دولت خوزستان تصمیم گرفت بخشی با عنوان نمایش های خیابانی در حاشیه نمایشگاه هفته دولت ایجاد کند.

مدیر بخش نمایش های خیابانی نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت خوزستان گفت: موضوع این نمایش ها براساس ضرورت انتخاب شده و نمایش هایی است که محور آنها اولویت های خوزستان بوده و شهروندان باید در جهت توسعه استان و زندگی بهتر آنها را در نظر داشته باشند. 

وی توضیح داد: حفاظت از محیط زیست، مصرف بهینه آب و برق، فرهنگ صحیح رانندگی، حفظ میراث فرهنگی، کارآفرینی، آموزش و پرورش، نفت به عنوان ثروت ملی و... از جمله موضوعات این چهار نمایش خیابانی است.

نمایش «عصر جدید» در نخستین روز گشایش نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت با موضوع حفظ محیط زیست و امنیت در رانندگی اجرا شد.

نمایش «بعد از ما» با موضوع مصرف بهینه آب و برق ششم شهریور، نمایش «میراث ماندگار» با موضوع میراث فرهنگی و نفت هفت شهریور و نمایش «تکاپو» با موضوع آموزش و پرورش و کار آفرینی هشت شهریور در محوطه نمایشگاه بین المللی اهواز به اجرا در می آیند.

همچنین نمایش «عصر جدید» یکشنبه، هفتم شهریور ساعت 9 صبح در محوطه تالار مهتاب، پیش از اجرای همایش محیط زیست بار دیگر اجرا خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت در خوزستان از پنج تا هشت شهریور از ساعت 18 تا 23 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برپاست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار