اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
اتکا به داشته ها،ظرفیت داخلی ، نیروی انسانی و همه عناصر داخلی مهمترین راهکار در حل مشکلات کشور است.
 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:اتکا به داشته ها،ظرفیت داخلی ، نیروی انسانی و همه عناصر داخلی مهمترین راهکار در حل مشکلات کشور است.

فریدون حسنوند روز شنبه در نشست شورای اداری اندیمشک با اشاره به اینکه دشمن با فشار اقتصادی به دنبال ایجاد فشار اجتماعی است افزود:توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امروز مردم ما مشکلات عدیده دارند که بارها رهبر معظم انقلاب به آنها اشاره کرده اند بیان کرد:مشکلات اقتصادی و اشتغال اولویت اصلی هستند و در کنار آن مسائل فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

حسنوند افزود:اگر به طراحی دشمن خوب توجه کنیم شاهد تلاش آنان در ایجاد بحران های مختلف اجتماعی و اقتصادی در کشور هستیم. وی گفت:تورم و گرانی در اقتصاد خود را نشان می دهد و در نهایت این بحران و مشکلات اقتصادی ، بحران های اجتماعی بوجود می آید که دشمن برای این بحران ها برنامه ریزی کرده تا به هدف شوم خود برسد.

وی اضافه کرد:دشمن با این فشارها به دنبال تسلیم کردن ما در برابر خواسته های خود است و راهکار حل این معضل اقتصاد مقاومتی است. وی با اشاره به لزوم همدلی و وحدت در سطح شهرستان اندیمشک برای پیشبرد امور گفت:باید پای مسئولان استانی و ملی به شهرستان باز شود تا مشکلات به طور جدی دیده شده و پیگیری شوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:از هفته آینده هر هفته یک مدیرکل یا معاون استانی به شهرستان اندیمشک سفر خواهد کرد تا مشکلات بخش های مختلف پیگیری شوند. وی گفت:باید وضع موجود برای مردم تشریح شود و این وضعیت نیازمند یک حرکت جهشی است و نمی توان با روند عادی از این مشکلات خارج شد چرا که تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در این راستا نیاز ضروری برای شهرستان است.

نماینده اندیمشک گفت:طرح های بزرگ و مهمی همچون بندر خشک، نیروگاه سیکل ترکیبی،شهرک های کشاورزی برای اندیمشک در دست پیگیری است که در زمینه ایجاد بندر خشک با توجه به جابجایی حدود 50 میلیون تن بار از جنوب به شمال کشور و جابجایی تنها پنج میلیون تن بار توسط راه آهن ، لذا شهرستان اندیمشک ظرفیت و استعداد راه اندازی بندر خشک را دارد.

وی گفت:مجوز ایجاد 2 شهرک کشاورزی ملی و استانی برای اندیمشک اخذ شده است ضمن اینکه شهرک های کشاورزی در پادگان شفیع خانی و پادگان امام رضا (ع) احداث می شوند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین افزود:پادگان امام رضا (ع) با بیش از 200 هکتار زمین درجه یک به صورت غیر قانونی واگذار شده که انتظار می رود دستگاه قضایی برای پس گرفتن آن و تسریع در این امر تلاش کند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر امتیاز پتروشیمی اندیمشک به استانی دیگر واگذار شده اظهار کرد: مشکلاتی برای زمین شرکت فولا اندیمشک بوجود آمد ضمن اینکه پارک قلعه مختار ، فدک و طرح های مختلف شهرستان اندیمشک از بین رفت و امروز برای حل این مشکلات باید با کار و تلاش شبانه روزی قدم برداشت.

وی افزود:وضعیت شهرستان اندیمشک و طرح های موجود زیبنده این شهرستان نیست و با توجه به اینکه ارزش افزوده در سطح شهرها و روستاها در حال افزایش است لذا باید شهردارها ، دهیاران و شوراها برای آبادانی مناطق وارد عمل شوند.

حسنوند به مشکلات فرهنگی این شهرستان نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به این مشکلات و کمبودها شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار