شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی مبارزه ای جدی و همه جانبه است و مردم و مسوولان باید دست در دست هم دهند تا با اتحاد در برابر حربه های دشمن پیروز شوند.

سردار حسن شاهوارپور در یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان دزفول در محل سالن آمفی تئاتر دانشكده سما دزفول افزود: نگرشی كه شهدا در جنگ تحمیلی داشتند نگرشی با رویكرد اقتصاد مقاومتی بود زیرا در آن زمان هیچ كشوری به ما توپ و تانك و اسلحه نمی داد و رزمندگان و فرماندهان با مدیریت توانستند با وجود خیانت بنی صدر خائن، آن افتخار آفرینی ها را رقم بزنند و دشمن بعثی را از میهن بیرون رانند.

وی گفت: استكبار جهانی بویژه آمریكا شرایط را طوری رقم زده كه اقتصاد جهانی را به خود وابسته كند لذا مردم ایران باید در این راستا اقتصاد مقاومتی خوب بشناسند و با همه توان، خود را باور كنند تا دست رد به خواسته های نابحق دشمن بزنند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: اكنون برخی از عوامل داخلی و خارجی برای ایجاد دلسردی بین مردم تلاش می كنند كه آگاهی و هوشیاری مردم ایران را طلب می كند تا استكبار نا امید شود.

وی سرعت تولید علم در كشور را بالا دانست و افزود: مراكز آموزشی و علمی ایران در مدت زمان هفت ماه توانسته اند 19 هزارو 500 مقاله تولید كنند و رتبه شانزدهم دنیا را در تولید علم بدست آورند و بنا به گفته ی كارشناسان غربی ایران تا چند سال آینده به رتبه علمی چهارم در دنیا نایل می شود.

سردار شاهوارپور توانمندی و ظرفیتی كه اكنون در ایران وجود دارد را برگرفته از مجاهدت های رزمندگان و شهدا دانست و اظهار داشت: باید همه مردم ایران دست به دست هم دهند و تلاش كنند ادامه دهنده راه و مجاهدت شهدا باشند.

وی تصریح كرد: شهدای والامقام تا ابد و تا زمانی كه ایران اسلامی با این كیفیت در برابر زیاده خواهی ها و دشمنی های استكبار ایستاده بر ما منت دارند و باید قدر دان آنها باشیم.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی با مجاهدت و ایثار گری های رزمندگان و شهدا بدست آمده اذعان داشت: مردم ایران وظیفه دارند تا بمنظور پاسداشت ایثارگری های شهدا در تمام عرصه های نظامی، دفاعی ، امنیتی ، فرهنگی و اقتصادی تلاش و مجاهدت كنند تا بتوانیم به آن خود باوری كه در سال های گذشته و جنگ تحمیلی داشتیم برسیم.

وی نخستین و اساسی ترین نگرش در پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا تاكنون را حمایت خداوند متعال دانست و پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر یادآور شد و به نقل از امام خمینی(ره) گفت: خرمشهر را خدا آزاد كرد و آنچه بدست آمد با محاسبات نظامی ممكن نبود و بعثی ها از نظر عوامل مادی از ما قوی تر بودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار