اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
فرماندار رامهرمز در همایش تجلیل از کارمندان دولت:
تقویت دولت تقویت کلیه ارکان نظام و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و همه باید به تحقق اهداف دولت کمک کنند...

فرماندار شهرستان رامهرمز در همایش تجلیل از کارمندان ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت و موهبتی است که شامل حال بخشی از جامعه می شود و کارمندان دولت باید با روحیه جهادی و کار اثر بخش همراه با خلاقیت از وقت به نحو مطلوب جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

وی همچنین مردم را محور امور دانست و افزود: وظیفه همه مدیران و پرسنل دولت تکریم و احترام بی نهایت مردم است بطوریکه فرد باید با رضایت کامل از درب اداره بیرون برود چه کار او منجر به نتیجه شده باشد و چه منع قانونی وجود داشته باشد اصل تکریم و احترام ودر کمال حوصله و متانت شنیدن و توضیح دادن برای ارباب رجوع است .

فرماندار رامهرمز در بخشی دیگر از صحبت های خود با دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید عنوان کرد: تقویت دولت تقویت کلیه ارکان نظام و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و همه باید به تحقق اهداف دولت کمک کنند .

وی عملکرد دولت در حوزه اقتصاد شامل کنترل تورم،رشد اقتصادی شکستن رکود و امنیت اقتصادی را قابل تقدیر دانست و در زمینه های کشاورزی و تحول نظام سلامت اقدامات دولت کم نظیر بوده بطوریکه در دراز مدت قطعا اشتغال و عدالت اجتماعی را به دنبال دارد.

 فرماندار رامهرمز همچنین در خصوص سیاست خارجی دولت یازدهم عنوان کرد: تیم مذاکره کننده با نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری منطق و حقانیت نظام اسلامی را در دنیا بر همگان آشکار ساختند و با تکیه بر اصول انقلاب و راهبردهای علمی و حرفه ای دیپلماسی در مقابل زورگویان و مستکبران ایستاند و در میادین بین المللی حقانیت ملت ایران اثبات شد و یقینا در آینده نزدیک آثار این تلاش های دیپلماسی به وضوح مشخص و تثبیت خواهد شد.

 در پایان این مراسم که با حضور فرماندهی سپاه پاسداران رامهرمز و امام جمعه شهرستان برگزار شد از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
comment
1
0
comment تکرار افتتاح
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
comment
0
1
comment سلام علی جان خدا قوت .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
comment
1
0
comment [...]و [...]در دولت تدبیر (بجای اینهمه حاشیه پردازی و کلی گویی به یک نمونه از این کارهای کم نظیر اشاره میکرد)
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
comment
1
0
comment اگه کم نظیر نبود خوب تو که فرماندار نمی شدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار