اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
شوشان: همزمان با پنجمین روز از هفته ی دولت باحضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی 15 پروژه ی عمرانی، خدماتی و ورزشی در بخش شاوور شهرستان شوش به بهره برداری رسید.

 رضا نجاتی فرماندار این شهرستان گفت: این پروژه ها شامل زیرسازی و آسفالت روستاها به حجم 137 هزار متر مربع، افتتاح 6 باب ساختمان دهیاری،افتتاح پارک روستای میان آب با مساحت 6 هزار متر مربع، بهره برداری از بهسازی معابر 16 روستای فاقد دهیاری و بهره برداری از روشنایی معابر 16 روستای دارای دهیاری تازه تاسیس به تعداد 320 شعله می باشند.


نجاتی از  بهره برداری 58 کیلومتر جوی و جدول در روستاهای بخش ،بهره برداری از 46 پایه تلسکوپی در نقاط حادثه خیز ،بهره برداری از ساختمان آتش نشانی و تجهیز آن به یک دستگاه خودروی آتش نشان،کلنگ زنی پارک روستای سید خشان،بهره برداری از 2 پل فلزی در ورودی روستاهای بخش و همچنین بهره برداری از دو پل بتونی در روستاهای بخش شاوور نیز خبر داد.

فرماندار شهرستان شوش مهمترین پروژه های روز پنجم از هفته ی دولت در بخش شاورر را کلنگ زنی مدرسه ی راهنمایی دخترانه خیر ساز حضرت فاطمه(س) در روستای بنادر،افتتاح مدرسه راهنمایی 5 کلاسه ی شهدای میان آب در روستای میان آب ،ساماندهی و نوسازی ایستگاه راه آهن میان آب و همچنین بازسازی و تعویض تاسیسات آبرسانی 3 روستای بخش عنوان کرد.

وی  اعتبار هزینه شده برای ساخت، تکمیل وکلنگ زنی این تعداد پروژه را بیش از 83 میلیارد ریال عنوان کرد.


نجاتی بهره برداری از این پروژه ها را به عنوان یک خدمت اندک و ناچیز برای مردم و اهالی روستاها مطرح کرد و گفت: دولت علیرغم محدودیت های مالی مصصم به انجام کارهای عمرانی در روستاها در جهت کاهش مشکلات می باشد و در اعتبارات سال جاری نیز این موضوع  در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: آنچه برای ما مهم است رضایت مندی مردم روستاها می باشد زیرا که شما با کمترین امکانات در حال زندگی و کار وتلاش شبانه روزی می باشید.

دیدار با سران عشایر، سادات، معتمدین و شیوخ منطقه و بررسی و رسیدگی به مشکلات اهالی از دیگر برنامه های فرماندار شهرستان شوش در دومین روز از هفته ی دولت بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار