اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
8 ماه است که از عدم پرداخت حقوق کارگران قطار شهری اهواز می‌گذرد، کسی که 8 ماه حقوق دریافت نکند، چه انگیزه‌ای برای کار خواهد داشت؟
عضو شورای شهر اهواز در خصوص وقوع تخلفات در شهرداری گفت: متأسفانه در خصوص این مسایل در شورای شهر به اتفاق نظر نمی‌رسیم تا کار را از طریق نظارت شورا دنبال کنیم و به همین جهت انتظار داریم که مسئولان امر و سازمان بازرسی قوه قضائیه به این موضوع ورود کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم سواری اظهار کرد: 8 ماه است که از عدم پرداخت حقوق کارگران قطار شهری اهواز می‌گذرد، کسی که 8 ماه حقوق دریافت نکند، چه انگیزه‌ای برای کار خواهد داشت؟

وی افزود: متأسفانه سازمان قطار شهری انگیزه را از کارکنان و کارگران خود سلب کرده است و موضوع عدم پرداخت حقوق کارگران نیاز به پیگیری دارد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شرکت پیمانکار تاکسیرانی "7" که در اهواز فعالیت می‌کند، از 10 هزار وانت و سواری مبلغ 20 هزار تومان دریافت کرده است که مبلغ بسیار بالایی است. این مبلغ تحت عنوان بیمه و از این دست خدمات دریافت شده است اما متأسفانه در این خصوص هیچ‌کس پاسخگو نیست و مدیرعامل این شرکت 2 ماه است که سر کار نیست و مراجعات بسياري از سوي تاكسيرانها صورت مي گيرد اما كسي پاسخگوي آنها نيست.

سواری ادامه داد: اکنون بحث بیمه تاکسیران‌ها عقب افتاده است؛ دریافت این مبالغ در صورتی توجیه قانونی دارد که این خدمات انجام شود؛ اما این‌که هزینه‌ها دریافت شود و هیچ نوع خدماتی ارایه نشود و این پول در شرکت بماند، یک تخلف است.

وی با بیان اینکه اسناد و مدارک این پرداخت‌ها وجود دارد، عنوان کرد: نیاز است که بازرسی، حراست و ارگان‌های امنیتی و مربوط به این مسأله ورود پیدا کنند و بتوانیم پاسخی به مردم بدهیم.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تخلفات در شهرداری گفت: در خصوص تخلفات در شهرداری لازم است مسئولان امر، سازمان بازرسی قوه قضاییه و حراست شهرداری دقت کنند، البته اکنون نظارت خوب است.

سواری با بیان این‌که نظارت شورای شهر نیز بسیار تأثیرگذار است، ادامه داد: در شورای شهر صحبت و داد و فریاد می‌کنیم تا این موارد به گوش مسئولان برسد، زیرا متأسفانه در برخی اوقات اتفاق نظری پیدا نمی‌کنیم تا این مسائل از طریق نظارت شورای شهر انجام شود و انتظار داریم که مسئولان امر ورود پیدا کنند تا به نتیجه‌ای برسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار