شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

به علت نبود استادیومی که شرایط مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را داشته باشد، تیمهای خوزستانی حاضر در لیگ برتر باشگاه های کشور در خطر حذف از این رقابتها قرار گرفته اند.

طبق قانون حرفه ای شدن باشگاه ها که از سال آینده در ایران اجرا خواهد شد، تنها باشگاههایی می توانند که در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند که مجوز حرفه ای دریافت کرده باشند.

بر همین اساس باشگاه ها باید استادیومی در کلاس A معرفی کنند تا بتوانند بازی های خانگی خود را در شرایط مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند. طبق گزارش بازرسان AFC که اخیرا از ایران بازدید کرده اند در استان خوزستان تنها استادیوم تازه تاسیس غدیر اهواز واجد چنین شرایطی است اما این استادیوم فاقد اسکوربورد است.

همچنین اینکه ظرف یک ماه گذشته در عمل هیچ اقدامی برای نصب اسکوربورد صورت نپذیرفته به همین دلیل به نظر می رسد که هیچیک از مسئولین در استان اهمیت این موضوع را در نظر نگرفته اند که این امر تنها یک دستاورد برای فوتبال پر از استعداد خوزستان خواهد داشت و آن اینکه در سال آینده هیچ تیمی از این استان در لیگ برتر حاضر نخواهد بود.

واقعا جای تاسف دارد استادیومی که با صرف حدود 60 میلیارد تومان هزینه ساخته شده است به دلیل عدم پرداخت 500 میلیون تومان بابت نصب اسکوبورد به تائید ناظران AFC نرسد. جالب اینکه این پول تنها معادل هزینه استخدام یک بازیکن یا معادل حقوق شش ماهه یک سرمربی فوتبال است.

در زمان حاضر تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به نمایندگی از فوتبال خوزستان در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور حضور دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار