شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰

شوشان: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: متقاضيان بيكار واجد شرايط كه تاكنون اراضي ملي و دولتي از دولت دريافت نكرده‌اند مي‌توانند نسبت به تشكيل شركت‌هاي تعاوني كشاورزي مهر اقدام كنند.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، سيد خلف موسوي، اظهار كرد: در مناطقي كه امكان واگذاري زمين و آب كافي وجود داشته باشد مي‌توان اقدام به تشكيل تعاوني‌هاي كشاورزي مهر كرد تا در اسرع وقت شروع به‌كار كنند.

وي با اشاره به ثبت بيش از دو هزار تعاوني در بخش كشاورزي در استان، بر لزوم بررسي كارشناسانه و دقت در تشكيل تعاوني و صرف اعتبار در جاي مناسب براي تعاوني‌هاي كشاورزي مهر تاكيد كرد و افزود: فار‌غ‌التحصيلان رشته‌هاي مرتبط بخش كشاورزي، روستاييان بيكار فاقد زمين و افراد داراي تجربه و علاقمند به‌كار كشاورزي كه فاقد شغل هستند مي‌توانند براي استفاده از تسهيلات اين طرح به سامان WWW.TKM.MCLS.GOV.IR مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: متقاضيان واجد شرايط در صورت نياز به دوره‌هاي آموزشي مهارتي مطابق قوانين و شرايط جاري سازمان فني و حرفه‌اي به صورت رايگان آموزش خواهند ديد.

موسوي يادآور شد: اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان امكانات مشاوره را براي تهيه طرح كسب و كار از طريق بنياد توسعه كار آفريني و اتاق‌هاي تعاون و سازمان‌هاي نظام مهندسي كشاورزي و دامپزشكي فراهم مي‌آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار