شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶
معاون اول رئیس جمهور:
دولت گذشته، ٢٣ میلیارد دلار از پول کشور را به دبی و استانبول برد و در کمتر از ١٧ ماه، دستاوردهای منفی همچون افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت ارز از یک هزار تومان به ۳۶۰۰ تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: عده ای تلاش می‌کنند که مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند. 

اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی با انتقاد از کسانی که دولت را تخریب می کنند عنوان کرد: وضع کشور، خوب است ولی یک عده اصرار دارند که وضعیت منفی از کشور نمایش داده و مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند. ایسنا نوشت؛ وی ادامه داد: این افراد احساس می کنند که با انجام اقدامات این چنینی، برای موفقیت و یا موفق جلوه دادن گروه و جناح خاص خود تلاش کرده اند.

 جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود، درآمد کشور در سال ۹۰ را ١١٨ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: در دولت فعلی، خبری از درآمدهای آن چنانی نفتی در کشور نیست و در خوشبینانه ترین حالت، درآمد نفتی سالیانه کشور،۳۰ میلیارد دلار است. وی گفت: فروش نفت کشور، نسبت به سال گذشته بیش از دوبرابر افزایش پیدا کرده است. میزان صادرات نفت و میعانات در سال گذشته، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه بود ولی امسال به بیش از دو میلیون و ۵۰۰هزار بشکه رسیده است. به گفته وی، کسی باور نمی کرد که در این بازه زمانی کوتاه پس از اجرایی شدن برجام، ایران بتواند میزان تولیدات نفتی خود را به چند برابر سال های گذشته برساند. وی همچنین اضافه کرد: قبل از اجرایی شدن برجام، برنامه ریزی‌هایی در این حوزه داشتیم و تاکنون نیز به دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته ایم. 

معاون اول رییس جمهور با انتقاد شدید از عملکرد دولت گذشته در ارتباط با عدم توانایی در مورد کنترل قیمت ارز گفت: دولت گذشته، ٢٣ میلیارد دلار از پول کشور را به دبی و استانبول برد و در کمتر از ١٧ ماه، دستاوردهای منفی همچون افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت ارز از یک هزار تومان به ۳۶۰۰ تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار