ظرفیت هایی که شوراها برای شهرها ایجاد کرده اند، ظرفیت های فراوانی است

"> کمبود اعتبارات عمرانی مهم ترین چالش

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰

ظرفیت هایی که شوراها برای شهرها ایجاد کرده اند، ظرفیت های فراوانی است

اختصاصی شوشان: محمدکریم آقاجانی رئیس شورای شهر گتوند در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شوشان گفت: ظرفیت هایی که شوراها برای شهرها ایجاد کرده اند، ظرفیت های فراوانی است و این موضوع از مطالبات مردم محرز و مشخص است، زیرا مردم با آگاهی و سطح علم و بینشی که دارند به نکات ریز آبادانی و عمران توجه ویژه و آن را طلب می کنند.

وی بیان داشت: شورای شهر گتوند در دوره سوم موفق به جذب اعتبارات مناسب جهت انجام پروژه ها بوده است به طور مثال در پروژه ساحل سازی کارون از همان ابتدای دوره دوم شورا مشغول فاز بندی کار بوده که در فاز اول بحث مطالعه و در فاز دوم که موضوع اجرا می باشد مشغول کار است و اکنون بیش از نیمی از 5 هکتار فضای سبز مد نظر را به انجام رسانده است.

آقاجانی تصریح کرد: متاسفانه یکی از مهمترین چالش های پیش روی شورای سوم کاهش اعتبارات عمرانی می باشد و تنها امید شهرداری ها به اعتبارات جاری که از درآمدهای خود حاصل می شود می باشد و در گتوند هم با توجه به عدم وجود شرکت و همچنین به تصویب نرسیدن طرح جامع موضوع ساخت و سازها منتفی و همین مسئله باعث شده حتی 7 ماه حقوق کارگران پرداخت نشود.

رئیس شورای شهر گتوند گفت: پیشنهاد افزایش رینگ شهری، خاکریزی کمربندی جدید، سرمایه گذاری جهت خرید کارخانه آسفالت و خرید زمین برای این کارخانه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان که در صورت راه اندازی درآمد خوبی نصیب ما می شود از دیگر ظرفیت هایی است که امیدواریم بتوانیم آنها را تا قبل از پایان دوره سوم شورا به انجام برسانیم.

وی در پایان با اشاره به نارضایتی مردم از عدم طرح جامع شهری بدلیل مشکلات فی مابین شهرداری و جهادکشاورزی گفت: امیدوارم کشاورزی برای برون رفت مشکلات شهر گتوند به فکر تعامل و همکاری با ما باشد تا به فکر منفعت طلبی، زیرا در حال حاضر بدلیل مشکلات موجود شاهد نارضایتی مردم و عدم پرداخت حقوق ها هستیم.

شوشان / میثم حلالی نصب


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار