شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

 

شوشان : نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت جاده‌های خوزستان بسیار تاسف‌بار است و روزانه شاهد مرگ هم‌استانی‌های خود در محورهای شریانی استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از فارس، سید شکرخدا موسوی اظهار داشت: وضعیت جاده‌های خوزستان اگرچه در مقایسه با گذشته بسیار بهبود یافته است اما نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

وی افزود: در خوزستان بسیاری از شهرها در بن بست قرار دارند و جاده مناسبی نیز برای اتصال آنها به شهرهای استان ایجاد نشده است و به این دلیل همه ساله و حتی همه روزه شاهد حوادث تلخ و مرگباری در جاده‌های خوزستان هستیم اما کسی در این زمینه اصلا پاسخگو نیست و تنها به ارائه آمار بسنده می‌شود.

موسوی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت بسیار تاسف‌بارتر شده است زیرا اولویت شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت، مسکن مهر است و به این دلیل مجموعه وزارت راه و شهرسازی تمام وقت خود را صرف به نتیجه رسیدن این پروژه می‌کند.

وی تصریح کرد: اصولا جاده‌های خوزستان خطر آفرین هستند و این خطر آفرینی منجر به جرح و فوت می‌شود ولی آنچه در این بین بسیار جالب توجه است، نبود عزم و اراده برای رفع این مشکلات در جاده‌های استان است.

منتخب مردم اهواز در مجلس نهم خاطر نشان کرد: در برخی از استان‌های کشور یک پل 12 کیلومتری دو ساله ساخته می‌شود اما در خوزستان یک پل 200 متری 12 سال طول می‌کشد و تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

موسوی افزود: سال‌ها از زمان احداث آزادراه خلیج فارس در خوزستان می‌گذرد اما هنوز این پروژه به پایان نرسیده است و به این دلیل باید در اسرع وقت برای این مشکل چاره اندیشی شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: جاده اهواز به مسجدسلیمان یا جاده باغملک به رامهرمز یا جاده ایذه به باغملک یا جاده اهواز به سوسنگرد و... همگی مشکلاتی دارند که برای رفع آن‌ها نیازمند اعتباری کلان هستیم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار