شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
رئیس بیمارستان رازی: پروژه سپتیک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال و در مدت 90 روز به اتمام رسید تا گامی دیگر در جهت بهبود و تعالی بیشتر بیمارستان رازی اهواز که به عنوان قطب بیماریهای عفونی جنوب غرب کشور در حال فعالیت است، برداشته شود
دوشنبه 8 شهریورماه 95، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر فرهاد سلطانی رئیس بیمارستان رازی، مهندس سلیمان کمایی مدیر بیمارستان و جمعی از مدیران و کارکنان، پروژه های سیستم سپتیک و سالن کنفرانس بیمارستان رازی اهواز به بهره برداری رسیدند.
 
دکتر  سلطانی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت که یکی از طرح های ماندگار دولت تدبیر و امید است، تقریبا تمامی بخش های بیمارستان مورد بازسازی قرار گرفت و چندین بخش نیز از جمله بخش زایشگاه، اورژانس، سالن انتظار و... در حال تعمیرات کلی است.
 
سلطانی افزود: همچنین باتوجه به اهمیت موضوع جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان، پروژه بهسازی و تعمیر کامل سیستم سپتیک بیمارستان بطور ویژه در دستور کار
مدیریت بیمارستان قرار گرفت.
 
رئیس بیمارستان رازی اهواز تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال و در مدت 90 روز به اتمام رسید تا گامی دیگر در جهت بهبود و تعالی بیشتر بیمارستان رازی اهواز که به عنوان قطب بیماریهای عفونی جنوب غرب کشور در حال فعالیت است، برداشته شود.
 
وی افزود: در این پروژه فوندانسیون بطور کامل بهسازی و پمپ ها، مخازن، تابلو برق و... در راستای افزایش میزان عملکرد و همچنین کاهش مصرف انرژی تعویض شدند.
 
سلطانی در پایان گفت: همچنین در جهت اجرای بهتر کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی، سالن کنفرانس بیمارستان نیز با اعتباری بالغ بر پانصد و هفتاد میلیون ریال به صورت کامل مورد بهسازی قرار گرفت.
 
گفتنی است رئیس دانشگاه در پایان این مراسم از پروژه اورژانس جدید در حال ساخت بیمارستان رازی نیز بازدید به عمل آورد و توصیه های لازم در خصوص زمان اتمام پروژه و همچنین نظارت بر کیفیت ساخت را به اطلاع رئیس بیمارستان و ناظر فنی پروژه رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار