شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
نمانیده کارفرما: با سرعت گرفتن پیشرفت کار از سال گذشته تا کنون، پروژه تا کنون 60% پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود حداکثر تا بهمن ماه سال جاری، ساختمان آماده شده جهت تجهیز، تحویل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داده شود
سه شنبه 9 شهریورماه 1395 دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر آل طیب و دکتر شمسی زاده از اعضاء هیئت علمی گروه اطفال دانشگاه، دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه، دکتر میثم معزی مدیر تعالی امور بیمارستانی، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه و علیرضا فضل الله پور مدیر بیمارستان ابوذر از ساختمان در حال احداث بیمارستان جایگزین ابوذر اهواز بازدید نمود.

در این بازدید که به منظور ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان و شناسایی مشکلات موجود جهت پیگیری رفع سریعتر آنها صورت پذیرفت، رئیس دانشگاه از بخش ها و طبقات مختلف پروژه جایگزین بیمارستان ابوذر اهواز بازدید نمود.  
 
نماینده کارفرما در این بازدید گفت: با سرعت گرفتن پیشرفت کار از سال گذشته تا کنون، پروژه تا کنون 60% پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود حداکثر تا بهمن ماه سال جاری، ساختمان آماده شده جهت تجهیز، تحویل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داده شود.
 
همچنین دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه در این خصوص اعلام نمود: با رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمادگی کامل داریم تا به محض تحویل گرفتن ساختمان نهایی، در کمترین زمان ممکن آن را تجهیز و آماده افتتاح و بهره برداری نمائیم.

گفتنی است بیمارستان جدید 160تختخوابی اطفال ابوذر اهواز با سطح زیربنای 22 هزار و 430 مترمربع و در 9  طبقه در محل کنونی بیمارستان ابوذر در حال احداث می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار