اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
آلبوم «سی سالگی» با صدای «احسان خواجه‌امیری» منتشر شد. احسان خواجه‌امیری خواننده جوان و بسیار محبوب کشورمان پیش از این آلبوم‌های موفقی مثل "عاشقانه‌ها" و "پاییز، تنهایی" را منتشر کرده بود.

یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های اهالی هنر عدم وجود «کپی‌رایت» و ضایع شدن حق هنرمندان است که امروزه بیشتر بصورت دانلود مجانی و غیر قانونی انجام می‌گیرد. فرهنگ‌سازی در این زمینه و دانلود قانونی از سایت‌های معتبر که طبق قرارداد با صاحب اثر به دانلود می‌پردازند در بهبود کپی رایت و رسیدن هنرمند به حداقل حقوق مادی و معنوی‌اش بسیار پسندیده و ضروری است.

"سی‌سالگی" در سبک موسیقی پاپ و هشتمین آلبوم رسمی این خواننده است. آلبوم شامل یازده قطعه‌ است، از جمله "سی سالگی"، "کاری کن"، "نفس" و ... آهنگسازی و تنظیم این آثار را "علیرضا افکاری"، "هومن نامداری" و "اکبر شاهی" به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را "روزبه بمانی" و "افشین یداللهی" سروده‌اند.

همکاری مجدد این هنرمند با "افشین یداللهی" به خصوص جالب توجه است، ترانه‌سرایی که پیش از این خواجه‌امیری تجربه‌های موفق و چشمگیری با او داشته است.

آلبوم "سی سالگی" را می‌توانید از فروشگاههای فرهنگی سراسر کشور تهیه نمایید یا به صورت قانونی از سایت www.beeptunes.com دانلود کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار