شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

شوشان : در سانحه رانندگی در شهرستان باغملک یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد اما سرنشینان خودرو به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از فارس، این حادثه که در شهرستان باغملک روی داد دو سرنشین خودرو از مرگ حتمی نجات یافتند اما از خودروی پراید تنها پاره‌های آهن برجای ماند.

این سانحه رانندگی در شهر باغملک حد فاصل پل عاشورا و محله رستم‌آباد به وقوع پیوست که خودروی پراید پس از برخورد با جدول کنار خیابان واژگون شد اما دو سرنشین آن جراحت جزیی برداشتند که برای مداوا به بیمارستان شهید طباطبایی منتقل شدند.

همچنین در حادثه دیگری که در نزدیکی روستای هوره در 25 کیلومتری جاده هفتکل ـ باغملک به وقوع پیوست، یک دستگاه خودرو پراید 141 از جاده خارج و واژگون شد که سرنشینان آن مجروح شدند.

در حادثه دوم نیز یک دستگاه تریلر با یک دستگاه پراید برخورد کرد که دو سرنشین پراید جان سالم به در بردند اما به علت خسارات وارده خودرو به پارکینگ منتقل شد.

این حادثه در کیلومتر جاده هفتکل ـ باغملک تقاطع روستای رود زرد ماشین به وقوع پیوست. علت این حوادث که روز گذشته رخ داد، هنوز از سوی پلیس راهور اعلام نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار