شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
امام‌ جمعه شهرستان هندیجان گفت: مسئولین باید در خط آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی حرکت کنند و آن را در همه حال سرلوحه کار خود قرار دهند و به مردم عزیز خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار ما از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شمیل پور امام‌جمعه هندیجان در دیدار با فرماندار و روسای ادارات اظهار داشت: هفته دولت را به دولت‌مردان تبریک می‌گویم، دولت‌مردان و مسئولان باید پیرو انقلاب اسلامی باشند و به مردم کشورمان خدمت کنند.
وی افزود: همه مسئولین ساده زیستی، تکریم ارباب‌رجوع، اخلاق نیکو و خدمتگزاری شهید رجایی را باید سرلوحه کار خود قرار دهند. از تلاش‌ها و حضور خوب فرماندار و روسای ادارات در برنامه‌ها و انجام پروژه‌ها و خدمت‌رسانی تشکر می‌کنم.

اخلاق نیکو و تکریم مردم از خصوصیات مسئولین باشد

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: یک مسئول باید دارای خصوصیات خوب و ویژگی‌های بارزی باشد، از این خصوصیات اخلاق نیکو و تکریم ارباب‌رجوع را می‌توان نام برد.

وی گفت: همه مسئولین باید با تمام توان کار و تلاش کرده تا بتوانند به‌خوبی دین خود را به مردم ادا کنند. از مسئولین خواستاریم با تعامل نیکو و احسن مشکلات مردم را موردبررسی قرار داده و پیگیر حقوق آن‌ها باشند.

شمیل پور عنوان کرد: از روابط عمومی فرمانداری و خبرنگاران بابت انعکاس خوب اخبار شهرستان و برنامه‌ریزی‌های هفته دولت و انعکاس به‌موقع تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: تعامل نیکوی مجموعه ادارات شهرستان هندیجان و مدیران لایق در رأس آن ها فرماندار و حضور شبانه‌روزی وی در برنامه‌ها را برای پیشرفت این شهرستان امری امیدوارکننده می‌دانم.

از پوشش اخبار هفته دولت توسط رسانه‌ها و خبرنگاران تشکر و قدردانی می‌کنم

در این دیدار سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان هندیجان اظهار داشت: هفته دولت را به همه همکاران و مسئولین ادارات تبریک عرض می‌کنم و از همکاری و همیاری آن‌ها در افتتاح پروژه‌ها و برنامه‌های هفته دولت تشکر دارم.

وی افزود: از اصحاب رسانه خواستاریم تا خبرهای شهرستان هندیجان را خوب پوشش بدهند و از اینکه هندیجان در هفته دولت در رأس اخبار رسانه‌ها بود از خبرنگاران فعال کمال تشکر راداریم.

فرماندار هندیجان بیان کرد: از همراهی و تعامل بسیار خوب امام‌جمعه، مدیران و روسای ادارات در پروژه‌های خوبی که با توجه به منابع مالی محدود افتتاح شد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: مردم هندیجان در ذهن خود افکار خوبی دارند و پتانسیل‌های بسیار زیادی در تلاش و همراهی آن‌ها برای پیشرفتشان وجود دارد ما از این مردم مستعد شکوفا شدن، خواستاریم با مسئولین همراه باشند و با همکاری‌های به‌جا و سنجیده زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار