اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
شهردار اهواز گفت: پیشنهاد می دهیم که یک برنامه جامع تهیه و تدوین شود تا وزارت نفت در آینده فعالیت های مشخصی را برای استان خوزستان انجام دهد.
شوشان: سید خلف موسوی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲۴۱ حلقه چاه در محدوده شهر اهواز داریم و در همین راستا تقاضا داریم که نفت به حل مشکل و موضوع فاضلاب مناطق شهر اهواز که در منطقه منازل شرکتی نفت هم وجود دارد، کمک کند.


وی اضافه کرد: بر اساس توافقنامه ای مقرر شده بود تا وزارت نفت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را برای ساخت یک پل از محل پل شهید دقایقی تا شیبان را احداث کنیم ولی متأسفانه تاکنون اعتباری را اختصاص ندادند.

شهردار اهواز با تأکید بر اینکه اعتبارات نفت در استان خیلی کم شده است، گفت: هیچ ادعایی نداریم که مشکلات استان را وزارت نفت حل کند اما از این وزارت هم توقعاتی داریم. در حقیقت تقاضا داریم که وزارت نفت به اندازه ظرفیت های این استان به مردم کمک کند.

موسوی ادامه داد: پیشنهاد می دهیم که یک برنامه جامع تهیه و تدوین شود تا وزارت نفت در آینده فعالیت های مشخصی را برای استان خوزستان انجام دهد.

وی در پایان گفت: پرداخت حق ارزش افزوده از محل فروش نفت خام که مصوب مجلس شورای اسلامی است اگر این حق به استان خوزستان پرداخت شود دیگر نیازی به پرداخت حق دو درصد سهم نفت هم نداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار