شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
 جلسه انتخاب هئیت رئیسه شورای شهر ایذه برگزار و حمید کیانیان با اکثریت آرا رئیس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه،جلسه علنی شورای شهر ایذه برای انتخاب هیئت رئیسه  بعد ازظهر امروز با تاخیر چندساعته برگزارشد.

قرار بر این شده بود که راس ساعت 12 ظهر روز سه شنبه انتخاب هئیت رئیسه برگزار شود که این موضوع با تاخیر 2 ساعت و سی دقیقه‌ای اعضای شورای شهر آغاز شد، از اصحاب رسانه شهرستان فقط یکی از خبرنگاران برای پوشش این جلسه حاضر شده بود که بیش از چند ساعت برای تهیه خبر در ساختمان شورای شهر بلاتکلیف مانده بود.

در این جلسه هیچ کدام از نهاد های نظارتی از جمله فرماندار شهرستان ایذه حضور نداشتند اما طبق روال گذشته نماینده ای برای خود انتخاب و در جلسه انتخاب هئیت رئیسه شورای شهر ایذه حاضر شده بود.

از حاشیه های دیگر این جلسه حضور نیافتن برخی از اعضای شورای شهر بود که با تماس های مکرر تلفنی در نهایت خود را به این جلسه رساندند اما تاخیر این اعضای شورای شهر شاید دلایل خاصی از قبیل حضور خود برای ریاست این نهاد داشتند.

پس از ورود رئیس سابق شورای شهر ایذه به ساختمان این نهاد نیز جلسه شروع نشد،چرا که در سالن این ساختمان برخی از اعضای شورای شهر با یکیدگر صحبت هایی می کردند و این نیز به گونه ای شد که چند تن از اعضا به سبب تاخیر شروع جلسه از این موضوع ابراز نارضایتی کردند.اما در این میان نماینده فرماندار رایزنی خود را با برخی از اعضای شورا برای برقرار شدن جلسه آغاز کردند که این نیز به ثمر نشست و جلسه با غیبت یک عضو از 11 اعضا آغاز شد.

در ابتدای این جلسه هدایت الله سلحشور ریاست سابق شورای شهر با ایراد سخنانی از تاخیر بوجود آمده در تشکیل جلسه از اعضای شورای حاضرپوزش طلبید و در ادامه بیان کرد:امیدوارم هرکدام از این دوستان به کرسی ریاست شورای شهر تکیه زدند مطالبات مردم را پیگیری کند.

البته از حاشیه های جالب توجه این جلسه بیش از 7 نفر از اعضای شورای شهر برای انتخاب رئیس و نائب رئیس شرکت کردند اما در ادامه برخی از این از اعضا انصراف دادند و در نهایت با اکثریت آرا حمید کیانیان رئیس و ایمان داودی به عنوان نائب رئیس شورای شهر ایذه انتخاب شدند.

در پایان پس از رای گیری رئیس و نایب رئیس شورای شهر جدید ایذه از اعضای شورای شهر به خاطر اعتماد به این دوستان قدردانی کردند و امیدوار به اینکه در سال پایانی خدمت رسانی شورای شهر پیگیر مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،در این 3 سالی که از عمرشورای شهر ایذه گذشت حاشیه‌های فراوانی در ساختمان این نهاد بود که از حاشیه‌های آنها می‌توان به انتخاب شهردار فعلی اشاره کرد که پس از بلاتکلیفی چندین ماهه انتخاب شد و از حاشیه‌های دیگر نیز انتخاب هئیت رئیسه امروز شورا بود،در نهایت شهروندان امیدوار به اینکه شورای شهر و شهردار در سال پایانی خود کم کاری‌های  گذشته خود را جبران کنند.

البته از این موضوع نباید گذر کرد که پس از ماه های گذشته مشکلات خدمات شهری که بیش از چندین بار از طریق رسانه‌های کشوری به گوش مسئولان شهرداری رسید به خوبی انجام نشده و می‌توان به معضل‌ها ی موجود از قبیل جمع آوری زباله‌ها در کانالهای سطح شهر اشاره کرد که صدای اعتراض شهروندان را در فضای حقیقی و مجازی بلند کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار