اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۸
چند سالي است كه ديگر آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني، حجج‌الاسلام ناطق نوري وحسن روحاني و چهره‌هايي از اين دست كه همواره به عنوان اعضاي ارشد و اصلي جامعه روحانيت مبارز شناخته مي‌شدند در جلسات حضور ندارند. هربار هم گفته مي‌شد «دعوت‌نامه براي آنها ارسال مي‌كنيم»! ادعايي كه البته با تكذيبي از سوي اين چهره‌ها نيز مواجه نمي‌شد.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در هفته پاياني مرداد، در گفت‌وگويي با ايلنا، آنجا كه سخن از اعضاي جديد در اين تشكل روحاني اصولگرا گفت، به اعضاي قديمي اما غايب هم اشاره‌اي داشت و اظهار كرد: هر جلسه براي آقايان دعوت‌نامه ارسال مي‌شود. اين دو نفر (هاشمي و روحاني) عضو ثابت جامعه روحانيت هستند و در صورتي كه تمايل داشته باشند مي‌توانند در جلسات حضور داشته باشند اما مدتي است كه به اين جلسات نيامدند.

 در پي اين اظهارات بود كه روابط‌ عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام و محمد هاشمي، مسئول دفتر آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني دريافت هرگونه دعوت‌نامه از سوي جامعه روحانيت را تكذيب كردند و اين مساله تا جايي پيش رفت كه مصباحي‌مقدم در حاشيه اعلام آخرين تصميمات حزب درباره انتخابات آتي رياست‌جمهوري گفت: با پيگيري متوجه شدم مدتي است دعوت‌نامه‌اي براي آقايان ارسال نشده و اشتباه از سوي ما بوده است و از اين پس دعوت‌نامه ارسال خواهد شد.

اين در حالي است كه او خود در هفته نخست شهريور ماه گفته بود:«از ارسال دعوت‌نامه‌ها از طريق فكس به آقايان هاشمي و روحاني اطمينان دارم». به هر حال مجمع تشخيص انكار مي‌كرد و سخنگوي جامعه روحانيت اصرار اما ديروز اين شرايط تغيير كرد و مصباحي مقدم درباره دعوت از روحاني، هاشمي و ناطق و امامي كاشاني اينگونه توضيح داد: اين بزرگان جلسه قبل قرار بود دعوت بشوند و اين كار صورت گرفت، اميدواريم آقايان هم مرحمت كنند بيايند. آنها عضو بنيانگذار هستند، لذا ما اميد و انتظار خود را براي تشريف‌فرمايي آنها اعلام مي‌كنيم، راهي هم جز اين نداريم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار