شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
بسیج سازندگی سپاه هندیجان برای تعمیر و بانشاط‌سازی مدارس در مناطق محروم و حاشیه‌نشین اقدامات مؤثری را آغاز کرده است.
مدیر آموزش‌ و پرورش هندیجان گفت: بسیج سازندگی سپاه هندیجان برای تعمیر و بانشاط‌سازی مدارس در مناطق محروم و حاشیه‌نشین اقدامات مؤثری را آغاز کرده است.

خسرو حیاتی درباره پروژه مهر و کمیته‌های آن اظهار داشت: تمام فعالیت‌هایی که زمینه بازگشایی به‌موقع بانشاط، قوی و موفق مدارس در قالب یک برنامه عملیاتی به نام پروژه مهر صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه مهر دارای یک ستاد است که 5 کمیته‌ اجرایی دارد و کمیته تعمیر و تجهیز، کمیته ساماندهی، کمیته تائید صلاحیت و انتصابات، کمیته نظارت و کمیته توجیه و تبلیغ هستند.

مدیر آموزش‌ و پرورش هندیجان اضافه کرد: همکاران ما فعالیت‌های خود را به‌صورت مستمر به دبیرخانه پروژه مهر ارسال می‌کنند که عمده فعالیت پروژه مهر آماده کردن فضاهای آموزشی برای تعمیر و تجهیز و بانشاط‌سازی است که تأمین نیروی انسانی و سازمان‌دهی نیروها در مدارس نیز از دیگر اهداف مهم این پروژه است.

وی بیان کرد: برای تعمیر و آماده کردن فضای مدارس با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان با حضور 2 پیمانکار بومی کار تعمیر مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه شهری و روستا در حال انجام است.

حیاتی ادامه داد: در خصوص تعمیر و آماده‌سازی مدارس خیرین نیز فعالیت‌های را انجام می‌دهند و بسیج سازندگی سپاه هندیجان برای تعمیر و بانشاط سازی مدارس در مناطق محروم و حاشیه‌نشین اقدامات مؤثری را آغاز کرده است.

برچسب ها: بسیج ، مدارس ، هندیجان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار