اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
درخشش آبی‌پوشان خوزستانی در دیدارهای تدارکاتی
با توجه به تعطیل شدن لیگ برتر تیم استقلال خوزستان فرصت پیدا کرد تا در این مدت برای سنجش آمادگی خود چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مختلف برگزار کند.
تیم استقلال خوزستان در ۴ بازی تدارکاتی برگزار شده در تعطیلات لیگ برتر ۳ بازی را برد و یک بازی را مساوی کرد و در کل ۹ گل زد و ۳ گل خورد.

 بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس از روز جمعه 22 مرداد ماه تعطیل شد و هفته پنجم این رقابت‌ها بعد از تعطیلات 28 روزه با بازی تیم‌های مشهد (سیاه جامگان) و گسترش فولاد در 19 شهریور ماه آغاز می‌شود.

در پی تعطیل شدن لیگ برتر جام خلیج فارس با صلاحدید کادر فنی تیم استقلال خوزستان تمرینات این تیم محبوب خوزستانی هم تعطیل شد و از روز پنج‌شنبه 28 مرداد دوباره تمرینات آبی‌پوشان دیار کارون آغاز شد.

با توجه به تعطیل شدن لیگ برتر تیم استقلال خوزستان فرصت پیدا کرد تا در این مدت برای سنجش آمادگی خود چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مختلف برگزار کند.

شکست نفت امیدیه در اهواز

در نخستین بازی در تعطیلات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم نفت امیدیه صف‌آرایی کرد که توانست حریف خود را شکست دهد.

بازی دوستانه استقلال خوزستان با نفت امیدیه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و شاگردان سید سیروس پورموسوی توانستند با 2 بر یک حریف را شکست دهند.

هر 2 گل استقلال خوزستان از سوی حسن بیت‌سعید زده شد و تک گل نفت امیدیه را نصرالله درفشی‌فر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پیروزی در نخستین دیدار با شهرداری ماهشهر

در ادامه مسابقات دوستانه، قهرمان فصل قبل لیگ برتر در یک دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری ماهشهر صف‌آرایی کرد که تیم حریف را شکست داد.

در این بازی که نخستین دوستانه تیم استقلال خوزستان با شهرداری ماهشهر در تعطیلات لیگ برتر بود قهرمان فصل قبل لیگ برتر توانست با یک گل تیم ماهشهری را شکست دهد.

تک گل شاگردان پورموسوی در این بازی را دیوید ساکونی هافبک برزیلی وارد دروازه حریف کرد.

گلباران تیم نفت و گاز گچساران

در سومین بازی تدارکاتی تیم استقلال خوزستان که در اهواز برگزار شد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و توانست این تیم را مغلوب کند.

در این بازی آبی‌پوشان خوزستانی با نتیجه 5 بر یک مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران پیروز شدند و با لبخند زمین بازی را ترک کردند.

حسن بیت‌سعید (2 گل)، مهدی مومنی و سلمان بحرانی برای استقلال خوزستان گلزنی کردند و میثم دورقی  نیز یک گل دیگر را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم نفت و گاز گچساران کرد.

تک گل تیم نفت و گاز گچساران نیز از سوی مهدی گراوند از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تساوی در دیدار دوم با شهرداری ماهشهر

آبی‌پوشان خوزستانی برای دومین بار در تعطیلات لیگ برتر با تیم شهرداری ماهشهر بازی دوستانه برگرار کردند که به نتیجه مساوی راضی شدند.

شاگردان سید سیروس پور موسوی در ورزشگاه شهرک بیت المقدس  (گروه ملی ) به مصاف شاگردان مجید باقری‌نیا رفتند تا در آخرین بازی تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر آمادگی خود را بسنجند که در این بازی پدرام محمدی برای استقلال خوزستان و کوشا بختیاری‌زاده، برای شهرداری ماهشهر گلزنی کردند.

هر 2 گل بازی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال خوزستان و تیم شهرداری ماهشهر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تاثیر مثبت برد بازی‌های تدارکاتی

تیم استقلال خوزستان در 4 بازی تدارکاتی برگزار شده در تعطیلات لیگ برتر 3 بازی را برد و یک بازی را مساوی کرد و در کل 9 گل زد و 3 گل خورد که نتایج خوبی است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از گذشته 4 هفته از فصل شانزدهم این لیگ 5 امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم جدول قرار دارد که این درخشش می‌تواند در روحیه بازیکنان تازه نفس و شاداب تیم استقلال خوزستان تاثیر مثبت داشته باشد تا در بازی هفته پنجم مقابل پدیده خراسان دوباره بدرخشند و با کسب امتیاز کامل این بازی تا رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کنند.

آبی‌پوشان خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم نفت تهران رفتند و به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در این دیدار علی‌اصغر عاشوری در دقیقه 35 و حسن بیت‌سعید در دقیقه 75 برای استقلال خوزستان و ایمان مبعلی در دقیقه 22 و محمد قاضی در دقیقه 81 برای نفت تهران گلزنی کردند.

گزارش از حسین یزدی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار