شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰

شوشان : همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کانون مشکاهت الهدی برای اولین بار جشنواره ازدواج را با عنوان «جشنواره پیوند»در راستای آسان سازی ازدواج جوانان در سطح شهرستان برگزار کند.

مشاور فرماندار هندیجان در امور بانوان در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ما گفت: اهداف ما از برگزاری اینگونه جشنواره ها آسان سازی ازدواج در بین جوانان و راه های آشنایی با ازدواج موفق و حفظ عفت و پاکدامنی بین جوانان با ازدواج آسان و به موقع است.

اعظم شنبدی افزود: تاریخ عقد مجاز برای ثبت نام در این جشنواره اول فروردین 1390 الی 20 مهر 1391 بود. که به همت عزیزان کانون مشکات الهدی در حدود 50 زوج جوان در این جشنواره شرکت کردند.

شنبدی تاکید کرد: از امتیازات این جشنواره فیلمبرداری و عکاسی رایگان ، هدیه به زوجین، تجلیل از کم مهریه ترین زوج ، معرفی زوج موفق از لحاظ مشکلات خاص با معرفی به بهزیستی و دادن مشاوره رایگان به زوج های جوان توسط اساتید مجرب از جمله مزایای این جشنواره به جوانان بود این جشنواره در سالن سمیه آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.

مسئول کانون مشکات الهدی نیز از برگزاری همایش عصای سفید و قدرشناسی از نابینایان و روشن دلان که در روز عصای سفید برگزار شده بود گفت: ما در همایش تجلیل از نابینایان کلاس های مشاوره در رابطه با زندگی و امکاناتی که بانوان روشندل می توانند برای پیشبرد زندگی خود انجام بدهند از اساتید مجرب استفاده کردیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار