شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تا رسیدن به مرحله مطلوب و رضایت‌مندی حداکثری مردم فاصله‌داریم که در صورت همکاری مدیران استانی به آن مرحله هم خواهیم رسید.
شهردار رامهرمز گفت: خدمات شهری شهرداری این شهر با کسب مجوز از شورای اسلامی شهر از صفر تا صد به پیمانکار واگذار شد.

عبدالحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: اولین مطالبه شهروندان از شهرداری بحث آسفالت است که در سال جاری تاکنون 120 هزار مترمربع از معابر شهری را روکش و عملیات آسفالت انجام داده‌ایم که بالغ‌بر 3 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: البته تا رسیدن به مرحله مطلوب و رضایت‌مندی حداکثری مردم فاصله‌داریم که در صورت همکاری مدیران استانی به آن مرحله هم خواهیم رسید.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یک هزار و 350 تن آسفالت در سال جاری در اختیار این شهرداری قرارداد که توانستیم بین دو منطقه لرکی آباد و روستای کریم را آسفالت کنیم.

وی افزود: در سال جاری پارک‌های محله‌ای را بهسازی و مشکلات فنی روشنایی برخی مناطق را حل کرده و مابقی نیز با همکاری اداره برق در حال برطرف کردن هستیم.

حسینی بیان کرد: به‌زودی سیستم یکپارچه شهرداری به‌صورت اتوماسیون درخواهد آمد و از انجام امور اداری شهرداری از حالت سنتی خارج خواهد شد که نتیجه آن امنیت اسناد شهرداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

شهردار رامهرمز در پایان گفت: خدمات شهری شهرداری را با کسب مجوز از شورای شهر از صفر تا صد به پیمانکار واگذار کردیم که به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار